Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ubalance i Summa Summarum

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Helsinge
Tilmeldt 12. Jul 05
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er i den uheldig situation at jeg sidder med balance som ikke stemmer efter et årskifte.

Jeg har fundet ud hvad ubalancen består af men problemet er at jeg ikke kan bogføre etbenet posteringer.

Hvad gør jeg i sådanne en situation?

Jeg kan desværre ikke indlæse gammel backup da det drejer sig årskiftet fra 2004 til 2005 og det giver en masse efterfølgende taste arbejde.

Er der nogen der oplevet det før?

Regnskab ud af huset www.accp.dk

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 08:46
Dato: 5/17/2006 8:29:08 AM
Forfatter:Lars Pedersen
Jeg er i den uheldig situation at jeg sidder med balance som ikke stemmer efter et årskifte.

Jeg har fundet ud hvad ubalancen består af men problemet er at jeg ikke kan bogføre etbenet posteringer.

Øhhh - hvad mener du lige med etbenede posteringer?
....men ellers nej, har ikke været ude for uballance med Summa.

Fra Helsinge
Tilmeldt 12. Jul 05
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 12:41
Det jeg mener med etbenet posteringer posteringer som ikke er i balance.

Det drejer sig om 2 konti under aktiver som er forsvundet under årskifte, derved giver det ubalance og en saldo i balancekontrol ved åbningsbalancen

Regnskab ud af huset www.accp.dk

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 21:33
Hej Lars

Vi er ude i nogle teknicalities her... Det, du beskriver har jeg set i et enkelt eller to andre tilfælde, og i det ene fik jeg stadfæstet, at det skyldes, at regnskabet var blevet afsluttet på to forskellige computere, hvorefter der var blevet indlæst en forkert sikkerhedskopi af det gamle regnskab, så efterposteringerne flippede ud ... Så hvis du (ligesom vi i Inloco) har det med at sende regnskaber frem og tilbage, er det måske der, fejlen er opstået.

Der er, såvidt jeg kan gennemskue, ikke andet at gøre end at få låst regnskabet op og lukke det påny. Den service kan jeg tilbyde dig en udmærket aminorabat på, fordi du er bogholder og derfor kender konsekvenserne af den slags farlige handlinger...

Mange hilsner

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)