Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Efterkrav

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. May 05
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der nogen som har erfaringer med returpakker ifm. e-handel pr. efterkrav?

Er der nogen evt. har forslag til hvordan man minimere antallet af returpakker uden det går ud over salget i webbutikken?

Tilbyder i øvrigt både betaling med alle kendte betalingskort og kontooverførsel. Men der er stadig en del som ønsker betale pr. efterkrav.
Tilmeldt 1. Jun 05
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Hej Jimbo,


Da jeg har været til en konference hos FDIH om internet handel i februar månede i år, har jeg fået at vide, at man helst skal fravælge betaling per efterkrav som betalings mulighed. Idet, at statistikken viser, at der er mange internet forretninger, som slås med denne problematik, som du beskriver. Det er nemlig alt for dyrt.


Vi har bevist fravalgt at have den betalingsmulighed i vores shop.


Jeg vil foreslå, at du kan lave en Cost - Benefit analyse, hvor du stiller op hvor mange ordrer du få per efterkrav mod hvor mange af dem kommer retur. Husk at medtage en ca. værdi af den tid, du bruger på administrationen i denne forbindelse, udover selve prisen på fornøjelsen for at få pakken retur.


Må jeg spørge, hvad sælger du? Kan man se din web-shop?

Tilmeldt 19. May 05
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Tusind tak for svaret. Jeg har lavet en lille statestik over de sidste 14 dage.
68% efterkrav (10-15% kommer retur)
31% Betalingskort
1% konooverførsel

Som i kan se kan jeg ikke undvære efterkrav da min forretning i tidernes morgen bleve opbygget på efterkrav.
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Så smid et godt gebyr på som dækker de ekstra omkostninger, så skal du se at folk godt kan finde ud af at betale med kort. Og hvis ikke, så forklar dem problemet.


Dbh Martin
Tilmeldt 19. May 05
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Tusind tak for tippet. Jeg prøver at smække et ekstra gebyr oven i. Så håber vi de kan lære det
Fra UK
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 367
Fra  OnApp.com Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :
på 1929.dk har min hustru valgt at give 5% kontant rabat til alle der betaler forud. Hun bruger dermed guleroden frem for pisken :)

www.onapp.com

Tilmeldt 19. May 05
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Ditlev - jeg overvejde os jeres model. Men fandt ud af jeg var den eneste i branchen, som havde et så lavet efterkravsgebyr. Så jeg vil prøve at give det en chance ved at sætte gebyret op. Har os tænkt på man kunne give gratis fragt til dem der betaler med kreditkort.
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)