Et godt råd fra mig, som jeg selv følger: Man kan vælge at lade sit site/firma markedsføre med hjælp fra samarbejdspartnere. På HRupdate.dk har vi valgt, at inddele samarbejdspartnere efter indholdsleverandører, trafikskabere og "troværdighedsskabere". Alle 3 typer er centrale for at skabe en troværdig portal - når man er nystartet, som får en masse besøgende. Derfor bør du overveje, om ikke du kan finde nogle samarbejdspartnere som har samme interesse som dig? Indholdsleverandøren: er virksomheden der gerne vil levere artikler (indhold) til os. Denne ønsker som modydelse at blive markedsført. Trafikskaberen: er virksomheden der ønsker indhold på sit eget site. Dvs. vi leverer indhold til denne, mod selv at få trafik. Dvs. vi bliver indholdsleverandør hos dette firma. Troværdighedsskaberen: er virksomheden der ved sin blotte tilstedeværelse, løfter troværdighedsniveauet på portalen (vi har valgt diverse advokatfirmaer). Håber det har givet dig gode ideer. Ellers skriv - så kan jeg sagtens hjælpe dig. Vi må jo hjælpe hinanden herinde. |
Markedsføring vha. samarbejdspartnere = din strategi
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)