Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring vha. samarbejdspartnere = din strategi

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jul 05
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Et godt råd fra mig, som jeg selv følger:


Man kan vælge at lade sit site/firma markedsføre med hjælp fra samarbejdspartnere.

 

På HRupdate.dk har vi valgt, at inddele samarbejdspartnere efter indholdsleverandører, trafikskabere og "troværdighedsskabere". Alle 3 typer er centrale for at skabe en troværdig portal - når man er nystartet, som får en masse besøgende.

 

Derfor bør du overveje, om ikke du kan finde nogle samarbejdspartnere som har samme interesse som dig?

 

Indholdsleverandøren: er virksomheden der gerne vil levere artikler (indhold) til os. Denne ønsker som modydelse at blive markedsført.

 

Trafikskaberen: er virksomheden der ønsker indhold på sit eget site. Dvs. vi leverer indhold til denne, mod selv at få trafik. Dvs. vi bliver indholdsleverandør hos dette firma.

 

Troværdighedsskaberen: er virksomheden der ved sin blotte tilstedeværelse, løfter troværdighedsniveauet på portalen (vi har valgt diverse advokatfirmaer).

 

Håber det har givet dig gode ideer. Ellers skriv - så kan jeg sagtens hjælpe dig. Vi må jo hjælpe hinanden herinde.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)