Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgeords Undersøgelse.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange tak for kritikken :) ..

Sætter mig til at rette lidt i det her senere. :)..
Så siger jeg lige til når det er gjordt..

Fra Galten
Tilmeldt 13. Mar 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 07:11

Steen Svalø

Kirstens Dyrebutik

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 09:02
Hmm oki..

Hvad ville du mene den skulle oversættes til ?  

Fra Galten
Tilmeldt 13. Mar 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 09:40
For manges vedkommende er deres hjemmeside der ansigt udad til.

Rettes evt. til

For manges vedkommende er deres hjemmeside deres ansigt udad til.

eller

For manges vedkommende er hjemmesiden deres ansigt udad til.

Steen Svalø

Kirstens Dyrebutik

Tilmeldt 2. Mar 06
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 09:50
Brian Brian Brian ......... Grafisk er din side ret flot, kan godt lide det enkle design og spejlingerne. Men indholdet må du stramme lidt op på.

Når man kommer ind på siden forventer jeg en velkomst og en kort beskrivelse af dine kompetancer og lidt "teasere" - resten vil jeg gerne læse om under Firmaprofil, men der står akkurat det samme. Desuden gentager du dig selv - Under Fraende designs - hjemmesider for alle skriver du at dine kompetancer ligger indenfor hjemmesider, webdesign osv. og præcis det samme står 10 cm længere nede på siden under kompetancer. Desuden ser de korte sætninger under hinanden lidt underlige ud. Enten skal de være sammenhængende eller der skal være luft (linieskift)mellem dem.

Under produkter står de samme kompetancer så nævnt igen! Her skulle du måske fylde lidt på f.eks i form at at forklare hvordan processen foregår - hvad cms styret hjemmeside er for noget, hvad SEO er og hvad det gør - det er der masser af mennesker der ikke ander, hvad du kan tilbyde, hvad der kræves af kunden, osv. osv. Jo mere information, jo mere du kan gøre din kunde klart hvor nemt det er at bruge dig, større interesse. Og så selvfølgelig eksempler eksempler eksempler. Hvis du ikke lige har nogen på lager, så vi hvordan det kunne gøres ved hjælp af fiktive firmaer.

Referencer - godt at have, men helst mere end en. Og dem du har, kan du ikke få dem til at lave en udtalelse? Eks. Babyblue fortæller - vores hjemmeside var kedelig som en fodboldkamp (ja, jeg hader fodbold og synes det er det kedeligste der findes - derfor referencen...) men så fik vi Brian til at redesigne den og vores besøgstal er eksploderet og salget stormer frem... eller noget i den retning.

I kontakt sektionen er der en lille smutter. Det hedder et af mine produkter, ikke en af mine produkter. Og i Produkt sektionen under SEO mangler der et t i "yders relevante søgninger".

Undskyld det blev så langt - jeg håber du kan bruge noget af det.

mvh

Helle

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 10:02
mange tak helle..
Selvfølgelig kan jeg da bruge det :).

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 10:17
Hmm..

Jeg har læst jeres input, og jeg er virkelig glad for den kontsruktive kritik.
Jeg har følgende som jeg vil sætte mig til at opdatere med det samme:

- Jeg skriver mere dybdegående om produkterne.
 - Jeg sætter den "demo" af det CMS jeg bruger, op på min server, så folk kan prøve det (lyder det ikke som en god idé?).
 - Jeg får lavet en forside...

Nogen der har nogen ideer til hvad der skal på sådan en forside ?.

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 11:14
Så..

Jeg har fået beskrevet de forskellige produkter mere dybdegående, og har fået sat en demo op af mit CMS, som folk så kan prøve.

Derudover har jeg lavet noget af en forside, som jeg godt nok ikke er videre tilfreds med endnu.. nogen ideer til hvad der kunne stå der ?.

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 09:18
Dato: 5/13/2006 9:07:05 PM
Forfatter: Tommy
Jeg undlader personlig at svare, da jeg er fagnørd og derfor ikke vil være repræsentativ for de kunder du normalt har :)

Hvorfor i alverden skriver du så? Syntes det er en lidt underlig bemærkning, du kunne jo bare lade være med at skrive noget overhovdet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:23
Dato: 5/15/2006 9:18:03 AM Forfatter: netMedia.dk
Dato: 5/13/2006 9:07:05 PM Forfatter: Tommy Jeg undlader personlig at svare, da jeg er fagnørd og derfor ikke vil være repræsentativ for de kunder du normalt har :)

Hvorfor i alverden skriver du så? Syntes det er en lidt underlig bemærkning, du kunne jo bare lade være med at skrive noget overhovdet.

Fordi det var mig der anbefalede ham undersøgelsen, og det så virkede lidt underlig at jeg ikke engang selv ville være med til at svarer på den. Samtidig kan det forklarer de manglende svar, som han brokkede sig over i starten - jeg tror at der er en overvægt at it-kyndige her i forummet, hvis ordvalg ikke repræsentere det almindelige erhvervsliv ret godt.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)