Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgeords Undersøgelse.

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej, alle jer andre friske Aminoer, der ligesom mig, nyder jeres Weekend.

Hmm..
Jeg er igang med at skulle lave en lidt bedre Søgemaskine Optimering til mit firma.
Den jeg har PT virker meget godt, da jeg både har fået 1., 2. og 3. pladser med den, men er ikke helt sikker på at den rammer målgruppen godt nok, og at det er helt relavante søgeord jeg benytter mig af.

Her er lige en liste over de ydelser jeg beskæftiger mig med:

• Design af hjemmeside

• CMS

• Søgemaskine Optimering

• Grafisk arbejde

• Visitkort

• Logo design

Hvis i nu skulle ud og have nogen til at producere jer en ny hjemmeside, nye visitkort, eller et nyt logo.
Hvad ville i så tage at søge på søgemaskinerne efter?.
(Hvis i ville lede andre steder end på søgemaskinerne, eller her, så sig endelig til.).

På forhånd mange tak.

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 21:01
Slet ingen der vil hjælpe lidt her ?.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:07
Jeg undlader personlig at svare, da jeg er fagnørd og derfor ikke vil være repræsentativ for de kunder du normalt har :)
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 21:11
Oki, det er bare iorden..
Så er du jo alligevel ikke helt målgruppen ;)..

Men til alle jer selvstændige/iværksættere/drømmere derude..
Hvad ville i søge på, hvis i skulle finde en side med de produkter/services som min har?.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 22:17

Billigt webdesign

Kvalitets webdesign

Billig hjemmeside

Kvalitets hjemmeside

Webdesigner

Billig webdesigner

Flot hjemmeside

Flot webdesign

Pris(er) på (hjemmeside design(webdesign)

Det er bla. de ord jeg vil søge på, herefter vil jeg se på personens egen side, er det kvalitet, eller noget der er stykket sammen. Er det noget markværk, vil jeg ikke lade ham/hende lave min side, for kan vedkommende ikke gøre noget ud af sin egen side, vil min med sikkerhed ikke blive som ønsket.

Jeg vil se på ref., hvilke kunder har kunden haft, jeg vil se links til de pågældende steder... En pris på de projekter der lænkes til, er også at foretrække.

Jeg vil ikke under priser læse, "ring og vi taler om prisen", eller "vi taler om det hen ad vejen". Jeg vil have en fast pris, for en hjemmeside med x antal undersider. Jeg vil vide hvad du tager i timen ved ekstra tiltag, og du skal kunne give et overslag på forbrug af timer, og det skal holde. Desuden vil jeg være glad for opl. om om du kan SEO, om hjemmesiden er sat op til det (hedder det det)...

Jeg vil se et billede af dig, eller eventuelt skal vi kunne mødes og tale det igennem. Ellers køber jeg ikke af dig, ikke når det gælder noget så vigtigt som en hjemmeside... Jeg vil se hvem jeg køber af.

Alder er mig fuldstændig ligegyldigt, så længe du kan dit kram.

Anbefalinger fra andre kunder er også et plus...

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 22:24
MANGE tak for dit gode indlæg Dimitri :) .
Var lige sådan noget jeg søgte...

Men har lige et par spørgsmål..
Når du siger at du gerne vil have en pris på hvad det koster, SKAL det så for dit vedkommende være en 100% fast pris.
For for mig er det meget svært at sætte en fast pris på. Det kommer meget an på hvordan siden skal være. ikke så meget hvor mange undersider der skal være, for gør ikke den store forskel for mig som designer.
En pris jeg vil kunne putte på vil nok være 2000-3000 kr.

Ang. et billed.
Ville du så råde mig, som er 17 år (en forholdsvis ung alder), til at sætte et op af mig selv?.
Selvfølgelig er det et seriøst billede hvis det er (ikke noget skod billed taget til en fest.. Er jo selv fotograf også :p)..
Tror du ikke der er en del der vil syntes jeg ser for ung ud eller sådan noget?.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 22:55
Prisen behøver ikke være 100% fast, den skal dog ikke ændre sig fra et overslag på 5.000 til 35.000. +/- 10-15% er OK, men så skal det også nævnes at prisstigniner kan forekomme!

Får jeg en fast pris, og ikke hører andet, forventer jeg at arbejdet koster x antal kr..

Du har ret i at nogle sandsynligvis vil fravælge dig pga alder, derfor er det også ok du ikke sætter billede på. en du skal være villig til at mødes for at drøfte siden osv..

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 23:02
Hmm, ja oki...

Er der umidlbart noget du IKKE bryder dig om ved min side, som får dig til ikke at ønske at "handle" der ?.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 23:37
http://fraende.dk/pages/referencer.php "Designaf" visitkort der skal være mellerum. Plus lige før (

http://fraende.dk/pages/kontakt.php Lav mailen om til noget andet end Brian... Mange forbinder en Brian med en knallert og teknisk skole, no offence

Samme side, fjern stjernen ud for Firma, det er ikke alle der har firma, eller har fået det åbnet endnu... Dét har flere gange fået mig til at droppe en side, da de irriterede mig at jeg ikke kunne sende uden at skrive et firma på som jeg ikke havde...

Du mangler ifølge min mening at kunderne skriver om dig...

"Flot webdesign kræver erfaring.." Enten har du ét eller tre punktummer. To irriterer mig.

Jeg mangler priser. Desuden må du gerne forklare lidt dybere om dine produkter aka. salgsgas

Siden som sådan er stilet, men kedelig. Der skal ske lidt mere... Måske skal der ikke være så meget sort.

Nyheder om branchen kunne holde mig på siden, og måske få mig til at vende tilbage. Der mangler det sidste pift for at få mig til at købe... Skal lige tænke over hvad det skal være.

Du skriver hvilket kamera du har, jeg ved ikke om det er normalt i fotobranchen, men jeg kan forestille mig at der er nogen der vil fravælge dig pga. du har et nikon og ikke et canon, "for canon tager jo så meget bedre billeder". Spørger folk om dit udstyr (læs: kamera) kan du altid svare dem...

Er nødt til at løbe, skal i byen og tage billeder af nattelivet, men jeg vender tilbage med mere hvis jeg kan komme på noget...

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 23:38

Hvorfor skruer du ikke din pris op med 50%? 2-3k kr er billigt for en side...

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)