Skal vi lige kikke på det her lidt nærmere:
Lad os sige at en medarbejder hos Gigahost får kr 35.000 per måned, hertil diverse social omkostninger, ferie penge m.v. og så er vi på ca. KR 45.000 for en arbejdsplads. (ferie tid, sygefravær, kontor plads og det løse, og det er meget konservativt)
Lad os videre sige at en medarbejder i snit arbejder 170 timer per måned, så ser regnestykket således ud:
45.000/170 = 264.71 KR per time
264.71/60 = 4.42 KR per min
Kr 20 per måned / 4.42 KR per min = 4.5 minutter
Altså Gigahost kan kun bruge 4.5 minutter på dig per site før de taber penge....og så har jeg ikke medregnet at serveren koster penge, den skal have strøm for at køre, den skal holdes ved lige osv.
Hvis Gigahost laver en fejl bør man vel ikke bebrejde dem i et offentlig forum, de giver det jo næsten gratis væk. Videre jeg forstår at det er sket før, så du bude vel havde lært af det første gang det skete og flyttet til en anden host?
Du valgte at blive for det var jo åååå så billigt...og det går jo nok. (ser lige på deres professionelle hjemmeside at man får: fri trafik, unlimited email konti, unlimited MYSQL databases og en masse andre ting)
Grunden til jeg svare som jeg gør er at jeg syntes ikke din overskrift er fair og jeg syntes ikke at man kan bebrejde Gigahost på den måde som du gør i et offentligt forum. Skriv eller ring til dem, deres telefon nummer stå sammen med adressen på deres hjemmeside.
Du får det næsten gratis og du var advaret først gang det skete men du valgte at blive.
p.s. jeg har intet med Gigahost og gøre og de er ikke kunder i min
virksomhed