Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis reklame, hvor finder man det?

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 17:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen DBM,

det lyder meget interessant. Hvor mange besøgende har du/I på DBM?

 

jeg må ind og oprette mig Wink

/Ferie-Plan

Tilmeldt 18. Aug 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 20:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Tak for tippet det vil jeg hermed gøre.

Står du og mangler en lækker gave til barnedåb eller til barselsgave så tjek lige nusling.dk, - her finder du lækre bløde stofbleer i over 20 farver, med og uden navn.

De er farvet i øko-tex farve, hvilket er en garanti for, at din vare er

kontrolleret for indhold af sundhedsskadelige kemikalier.

Intentionen bag Øko-Tex ordningen er, at tekstilvarer, der sælges som Øko-Tex skal være af materialer, der er sikrede mod at give skadevirkning på personer, og som brugerne derfor kan have tillid til at bruge.

Sig kig på www.nusling.dk og få en anderledes gave eller lækre produkter til eget brug.

 

 

Fra København
Tilmeldt 22. Sep 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 22:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kan jeg se det er en lidt gammel post, men alligevel vil jeg lige se om jeg kan hjælpe (Da det også ville hjælpe mig).

Jeg driver informationsbasen.com, hvor jeg gerne vil give dig noget gratis reklame.

Faktisk vil jeg gerne give alle der har en seriøs virksomhed og nogle seriøse produkter/ydelser gratis reklame, mod at de skriver en god artikel om det emne de beskæftiger sig med. Laver du hjemmesider kunne du f.eks. skrive en artikel om HTML, validering, SEO eller lignende. Er du kosmetolog kunne du passende skrive om hvordan man laver en god manicure eller lignende.

Jeg tror i forstår :)

Tjek tilbuddet ud på http://www.informationsbasen.com/gratis-reklame/ eller skriv en mail til mig på bm@informationsbasen.com

Venligst Bo.

Tilmeldt 21. Sep 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi tilbyder gratis annoncering på sparmere.dk. Her kan du selv oprette en artikel hvor du beskriver dit produkt. Du kan også indsætte et billede af produktet.

Mvh. SparMere.dk

Tilmeldt 21. Sep 10
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 23:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har hørt en historie om en mand, der opfandt et meget lille simpelt system, som simpelthen var Godfather indenfor lagerstyring.

Han skrev, at det var helt gratis at downloade, men hvis brugeren var tilfreds med produktet, kunne der indbetales 2 euro på x konto.

Han behøver ikke arbejde mere i dag. Han har tjent så styrtende med penge på den lille opfindelse.

Ved ikke om I må/kan gøre det.

Hilsen Melina

Oversættelse fra engelsk til dansk, eller dansk til engelsk + Annoncering på Google og Facebook

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 09:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv fået en masser af gratis reklame på TV. Jeg har været i TV ca. 20 gange, lige fra lokal-Tv, TV2-nyhederne, DR og Go´morgen Danmark.

Nu laverjeg  en del ting der er lidt anderledes bobslæde, indkast-træning, verdensrekord m.m. og det har selvfølgelig hjulpet på interessen fra medierne...

Jeg tror dog på, at man selv kan skabe en historie der får TV-stationerne til at kontakte dig.

Hvis du får en af de virksomheder I har arbejdet for til at være centrum for TV-klippet, så går det lettere. Hvis du så samtidig kan lave nogle let genkendelige eksempler omkring ferieplanlægning, som alle kan forholde sig til, så bliver det et relevant klip for TV-seerne.

Hvis du så igen evt. kan lave historien lidt fængende, med sjove historier omkring hvordan ferieplanlægning kan gå galt, så kan det være en vinkel en TV-journalist kan vælge at tage....

 

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 09:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Du er velkommen til opret dig som bruger i Markedsføringsforum Du kan der envidere læse om markedsføring med videre

Markedsføringsforum - kom og være med!

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 09:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, hvis du ikke har pengene, men har tiden, så er der massere af muligheder, specielt når det kommer til PR og SEO, f.eks. igennem en eller flere artikeldatabaser. Hvis du er ny til SEO, så er der massere af gode ting at læse på nettet omkring det.

Super fed hjemmeside forøvrigt, den er dejlig simpel.

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 21:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Randers
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 10:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er klar over, at det er et gammelt indlæg, men måske kunne du stadig bruge en ny måde, at få dit produkt omtalt på. Jeg syntes forøvrigt det er et rigtigt smart produkt du har.

Vores meget nye hjemmeside handler om at hjælpe virksomheder med at få gratis omtale og reklamation.

Se mere hvordan på vores hjemmeside: www.reklameswap.dk her kan du oprette en gratis profil.

Venlig hilsen Nils

Venlig hilsen ReklameSwap.dk

www.reklameswap.dk

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)