Ved at kører en pagerank på den side du linker til i dit indlæg, viser den at den at siden har en PR 1. Fjerner jeg direktivet og går ind og måler dotseo.org viser den at du har en PR 2 på din hovedside.
Er ikke meget for blackmask seo må jeg ærligt indrømme og det er Google heller ikke, men det ved du sikkert godt :)
Tilbage til dit spørgsmål ja jeg har kunder på det, så kan du skabe noget indhold som er interessant nok til at du kan ranke højt med din PR vil du også kunne sælge links.
Hej Frank. Tusind tak for din deltagelse og med dit svar...
Er det muligt du kan sende mig en kilde henvisning til en side hvor google skriver lidt mere om vilkårene?
Det som du her nævner har jeg læst vedrørende sider som benytter adsense, men har ikke fundet nogen regler på området når det drejer sig om Google adsense fri sider.
Jeg kan bekræfte det Frank siger. Du skal bruge rel=NOFOLLOW på alle udgående links der er solgt - ellers opfattes det som linkspam af alle de store søgemaskiner. Google er dog den der klart er mest aggressiv med deres jagt på solgte og købte links - og jeg har ved selvsyn set Google-folk tale om dette, og netop fremvise tilbud som dit ovenfor, eller tilsvarende tilbud/prislister på egne sites, som eksempler på "dokumentation" de bruger til at nulstille linkværdien af dit website (i bedste fald).