At bevæge til til Tyskland
Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Vi står overfor at skulle bevæge os ind på det tyske marked .
Derfor ville jeg høre om der er nogen der har nogle inputs omkring dette, eller erfaringer på området.
Svar
Fra odense
Tilmeldt 2. Apr 08
iks-logistik
Skrevet
03-11-2008 kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
vi køre dagligt odense - hamburg
0-5 kg. lev i hele tyskland koster 150 kg.
lev 2 -4 dage
ring hvis du kan bruge det til noget.
benny
iks danmark
www.iks-dan.dk
70 225 233
Svar
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
I skal modtage EC kort og ALT skal oversættes til Tysk. Dbh Martin
Svar
Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
EC-Card - Det skal jeg helt klart tage...
Derudover mangler jeg overblik over hvilke betalingsgateways der er bedst dernede?
Skal man tage Paypal ?
Hvad med registrering af domæne ? Er det for farligt at benytte sig af en mellemmand når det skal registreres?
Svar
Tilmeldt 11. Jul 05
Lokal repræsentation , dvs. en tysk adresse som skaber tryghed ifbm retur varer og support.
Tyskerne er nationalister.
Og EC-Card som Martin også siger, det er ligeså udbredt på nettet i Tyskland, som DK-kort er i DK.
Svar
Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Hvordan skaber man sig en lokal repræsentation? Kunne det bare være et lagerhotel ?
Hvad med domæne? Nogen der ved hvordan man nemmeste får et .de domæne?
Svar
Tilmeldt 11. Jul 05
Du kan vælge at benytte en virksomhed som http://www.connecting-markets.dk/ , de tilbyder virksomhedsadresse og telefon support på deres kontor i Hannover. Jeg har ingen interesse i firmaet, men arbejder selv på at komme ind på markedet.
Ring og tal med dem, de kan også hjælpe med domænet.
Svar
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Boysen
Skrevet
03-11-2008 kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hejsa
Indenfor 6 måneder efter opstart af www.sikkerhedseksperten.dk planlægger jeg udvide til blandt andet Tyskland. Mon ikke vi her på amino kan gå sammen om nogle gode aftaler, eller på anden måde gøre brug af hinandens erfaringer?
Svar
Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indtil videre har jeg følgende ting:
Betaling:
EC card Specifik gateway til udenlandske kunder
Sprog: Fuld oversættelse Alle billeder skal også laves om Automatisk sprog efter IP Alle valutaer
Logistik: Overvejer lagerhotel Alternativt sende fra DK via GLS
Domæne: Mangler at finde frem til den rigtige måde at få domæneLokal repræsentation: Bureau der kan hjælpe mig
Svar
Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Hvad har andre gjort med betalingsgateways?
Vil gerne have forskellige gateways i de forskellige lande alt efter hvad der bedst kan betale sig? Hvilke bruger i og hvordan gør i?
Svar