Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af rengøring

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Ishøj
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 349
Fra  Nasiha.dk Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har sammen med min partner fornylig startet en rengøringsvirksomhed, Ren23 Rengøringsservice.

Jeg står får den administrative del og min partner for personale og selve arbejdet (kvalitetskontrol osv.), da han har mange års erfaring med rengøring.

Jeg har så spørgsmål til, hvordan man kommer i kontakt med kunder? Nu tænker jeg på erhverv. Er der en bestemt person, som typisk står for rengøringen i en virksomhed (hvis vi taler om de større)? Afdeling eller stilling?

Jeg er lidt bange for at sende e-mails ud, da det nemt kan opfattes som spam og derfor ikke blive taget seriøst (i værst fald blive meldt). Kunne det være en ide at sende breve ud til virksomheder?

...hvis der er andre, som har rengøringsvirksomhed eller efaring og kan fortælle om, hvordan de har fået de første kunde, vil det være kanon.

LEDfix.dk - Billig LED pærer / dioder til din bil 

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 135
Fra  Cammilla Rysgaard Skrevet kl. 12:38

Hej Faran,

Det nemmeste er mund-til-mund metoden... altså at blive anbefalet.

Så brug dit netværk og deres netværk, eller besøg netværksgrupper og fortæl om jeres ydelser... det hjælper at få sat et ansigt på.

Held og lykke Smile

Venlige hilsener

Cammilla Rysgaard
Facilitator og coach med speciale
i at øge motivation og handlekraft

Telefon +45-6047 4294 | Mail
cr@powertalks.dk

www.powertalks.dk – græsset er grønnest, der hvor du vander det!

Min passion er, at give folk indsigt i nuet, og inspirere og motivere dem til at foretage valg, og handle på ting, der fører dem direkte til deres drømme.

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 21:39

Hej Faran,

Du  ikke sende emails til virksomhederne - det er Spam!
Dét du tilgengæld må (når det drejer sig om virksomheder) er, at lave et salgsbrev / direct-mail og sende det ud til de virksomheder, som er i din målgruppe.

Når du så har sendt brevet, skal du følge op med et telefonopkald. Tilbyd så her virksomheden at komme ud og give et uforpligtende tilbud på rengøring.

Sørg også for, at I får jer en hjemmeside som kan vise jeres referencer, ydelser m.m., så kunderne kan kigge lidt på nettet inden de ringer til jer.

Mvh.
Martin Smile 

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Fra Ishøj
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 349
Fra  Nasiha.dk Skrevet kl. 00:07

Nu har jeg sendt e-mails, men ikke til alm. virksomhed. Jeg har kun sendt til andre større rengøringsvirksomheder, som enten har haft et jobopslag eller blot skrevet og spurgt dem om, de har brug for underleverandør.

Jeg vil dog bruge direct-mail i forbindelse med at kontankte virksomhed, som skal have udført rengøring.

LEDfix.dk - Billig LED pærer / dioder til din bil 

Tilmeldt 7. Mar 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:29

Hej jeg har også lige startet min virksomhed op så skulle jeg spørge om du kunne hjælpe mig og om hvordan du fik dine kontrakter mine medarbejder har mange års efaring

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)