Hej Amino'er Jeg har sammen med min partner fornylig startet en rengøringsvirksomhed, Ren23 Rengøringsservice. Jeg står får den administrative del og min partner for personale og selve arbejdet (kvalitetskontrol osv.), da han har mange års erfaring med rengøring. Jeg har så spørgsmål til, hvordan man kommer i kontakt med kunder? Nu tænker jeg på erhverv. Er der en bestemt person, som typisk står for rengøringen i en virksomhed (hvis vi taler om de større)? Afdeling eller stilling? Jeg er lidt bange for at sende e-mails ud, da det nemt kan opfattes som spam og derfor ikke blive taget seriøst (i værst fald blive meldt). Kunne det være en ide at sende breve ud til virksomheder? ...hvis der er andre, som har rengøringsvirksomhed eller efaring og kan fortælle om, hvordan de har fået de første kunde, vil det være kanon. |
Det nemmeste er mund-til-mund metoden... altså at blive anbefalet.
Så brug dit netværk og deres netværk, eller besøg netværksgrupper og fortæl om jeres ydelser... det hjælper at få sat et ansigt på.
Held og lykke
Venlige hilsener
Cammilla Rysgaard
Facilitator og coach med speciale
i at øge motivation og handlekraft
Telefon +45-6047 4294 | Mail cr@powertalks.dk
www.powertalks.dk – græsset er grønnest, der hvor du vander det!
Min passion er, at give folk indsigt i nuet, og inspirere og motivere dem til at foretage valg, og handle på ting, der fører dem direkte til deres drømme.