Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dansk Tele Support - Hold jer væk!

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Fordi FDIM laver uafhængige målinger af internettrafikken - her link til den nyeste :

Du skal være medlem af FDIM for at være på deres top lister og det gør dem jo netop totalt ubrugelige. Læs mere her: http://www.fdim.dk/?vis=page&ID=45 (Google er f.eks. ikke på listen, lidt underligt ikke?)

Jeg ville nok hellere kigge på Alexa.com for at "toplister" selvom disse jo af natur vil være ret upræcise.

Ikke for at sidetracke debatten eller noget :D
Tilmeldt 9. Mar 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:23
Jeg syntes faktisk kun det er godt med sådan en debat, for der vil jo altid være forskellige meninger og holdninger her, det er kun godt.
Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 20. Nov 06
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 01:32
Dato: 09-03-2007 17:23:51 Forfatter: Helmer
Du skal være medlem af FDIM for at være på deres top lister og det gør dem jo netop totalt ubrugelige. Læs mere her: http://www.fdim.dk/?vis=page&ID=45 (Google er f.eks. ikke på listen, lidt underligt ikke?)

Nu har jeg efterhånden brugt mange år på selve debatten i og omkring de mange forskellige problemstillinger i forhold til FDIM, men vil da lige for god ordensskyld kommentere, at jeg ikke selv finder det faktum at det KUN er deres medlemmer, som er repræsenteret på FDIM listen, som en reel problemstilling, men derimod selve målemetoden og medlemmernes samt organisationens brug heraf.

Og så lige i forhold til indlægget omkring HITS, hvis man benytter det som et eller andet udtryk for trafik, så må du undskylde Franklinboy, men så grænser du da for alvor til vildledning af kunderne.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 02:27
Dato: 09-03-2007 18:22:37
Forfatter: Franklinboy
Jeg syntes faktisk kun det er godt med sådan en debat, for der vil jo altid være forskellige meninger og holdninger her, det er kun godt.

Franklinboy-> Enten laver du pis med os eller også er din IQ langt under en almindelig guldfisks. Dine udtalelser er da til at brække sig over, og såfremt du er helt seriøs, så er enten din moral eller din opfattelsesevne utroligt lav. Det var så det personlige udbrud. Sagligt kommer herunder:

Der er ikke noget respektabelt firma jeg kender (udover SKAT og TDC) som nogensinde vil acceptere at flå sine kunder for penge for nyttesløse ydelser og samtidig nægte at betale tilbage eller ophæve kontrakter, såfremt kunden er utilfreds. Efter god forretningssans, så giver en utilfreds kunde en masse bøvl og tabte potentielle kunder i den anden ende.

Firmaer som omtalt i denne tråd har (hvis jeg strækker min fantasi til det yderste) måske engang haft en målsætning med at tilbyde en service for kunderne. Sandheden er blot, at det ikke lykkedes at opnå den ønskede hit-rate. At fyre en gang bullsh*t af med at der er 150.000 hits pr. en-eller-anden periode er jo ren salgsgas. Jeg håber at du blot er et bundnaivt menneske uden realitetssans, som er blevet indbildt disse tal og salgstaler af en chef med blakket moral. Alternativt er du selv en af svindlerne.

Du behøver ikke at reagere på mit indlæg - jeg har ikke til hensigt at starte en større mudderkastning, selvom du på det groveste beder om at få kastet en spand l*rt i hovedet. Men du må da gerne fortælle inde på hoveddirektionen at mit firma er lukket, hvis det er det, der skal til for at undgå at få spildt sin tid.

Vh (???)
Peter

PS: Undskyld mit sprog i dette indlæg - normalt taler jeg rimelig pænt :)

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Tilmeldt 20. Jan 06
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 09:47
...forskellige meninger og holdninger..."! Det har du ret i: Din.. og vi andres!  Men jeg gider ikke bruge tid på "debat" , vi er selvfølgelig også plaget af utøjet, men er aldrig blevet

fanget, det har været rigtigt tæt på en gang, hvor vi havde en stakkels nyansat kontorelev der nær kom galt afsted, men havde heldigvis lige omløb nok til lige at bede dem

ringe senere for at få bekræftet hos den gamle selv. Jeg bruger selv at meddele dem der ringer op at HVIS vi er i et register er det IKKE noget vi har bedt om og vi vil

gerne fjernes prompte af samme grund, hvad vi udbeder os en skriftlig bekræftelse på..... den kommer nu aldrig, men der kommer heller ingen regninger.

Det eneste andet råd jeg kan give virksomhedsledere og -ejere er, gør det NEMT for jeres ansatte at tage stilling, evt. ligesom vi har gjort, der er helt klart og utvedydigt

kun en der tager stilling til annoncer og registre i vores firma, (gæt selv hvem..) og medarbejderne er lykkelige for den ordning, for de er "nødt til", som sandheden er,

at oplyse om, at de ikke må tage stilling, men der er selvfølgelig mig de kan tale med (hvad nogen vælger at gøre..(dog sjældent mere end en gang)og så får "beskeden"),

mens andre vælger at stoppe der....

Tilmeldt 10. Mar 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:32
Kære Debattører (Og Christian Johansen alias Franklinboy)

Dansk Tele Support A/S (DTS) er ikke et reelt firma, men I må endelig ikke være sure på dem som arbejder der, da de internt i virksomheden bliver bombarderet med probaganda som ville gøre selv Hitler uanmindelig jaloux, det hele kommer selvfølgelig fra Lasse Schou som på ugentlige og daglige både individuelle og samlede møder for hans elskede ledergruppe og for alle sælgerne. Lasse Schou er ikke dum, han ved udemærket at han skal hjernevaske sine ledere (ellers ved jeg ved gud ikke hvorfor de ofrer så meget for den mand) for at få alle sælgerne med, men han forstår ikke hvornår han skal stoppe, og så er der selvfølgelig nogle som siger op fordi de fatter mistanke til hvad der i virkeligheden sker.

Lad os kigge lidt på organisationens opbygning.

Lasse Schou er adm. direktør og indehaver af alle aktierne, noget som skete for snart et års tid siden, hvor han ikke kunne lade være med at prale til alle der bare kom til at se ud som de ville høre på ham.

Christian Johansen er salgsdirektør, og Lasses bedste redskab til probaganda. Christian vågn op og se på hvad du selv laver, så kan det være du finder ud af hvorfor det pludseligt er blevet så ensomt.

Så har vi Niki Fribæk som er regnskabsansvarlig, Niki tjener bare gode penge og har dækket sig selv rimelig ind så hvis Lasse får røvfuld sker der ikke ham noget, fed måde at lave penge på, næsten som at trykke dem selv.

Disse 3 sidder i DTS bestyrelse, men den er der kun fordi det skal man med et A/S, Christian og Niki har intet at sige i denne sammenhæng, jeg tror faktisk aldrig de har deltaget i et bestyrelsesmøde.

Lasse Schou er manden som bestemmer 110% de andre springer bare for ham, og kan da godt forstå hvorfor han er fristet til lettere spykotiske metoder, når nu han kan styre 43 medarbejdere som hans små dukker i hans dukkehus.

Desværre er fortiden ved at indhente Lasse og manden står til fængsel hvis han dømmes for bedrageri, som et af anklagepunkterne går på, desværre så har håndværksrådet ikke styr på deres sager, deres vidner og de 16 virksomheder, vrøvler rundt i deres forklaringer, og når forklaringerne ændrer sig i retten holder det desværre ikke vand, s¨å jeg er ked af at give Christian ret i denne sag, der går Lasse nok fri, men hvis vi ser på det andet punkt, brud på markedføringsloven, så bliver Lasse helt sikkert dømt, dog står han kun der til bødestraf, og dermed går Lasse fri, sørgeligt men sandt.

I indlægget fra en der vil hjælpe bliver selve salget gjort rede for på den korrekte måde.

En kanvassælger for lavet et salg til en sagesløs (som her egentlig ikke burde sige ja til noget som helst uden at se det på skrift, så der er det folks egen skyld) på småbeløb under 2000,- derefter bekræfter kontrolafdelingen salget, og det er en rigtig kontrol hvor inetet bliver sendt ud uden et klart ja, men nu kommer der finurlige, hvis kunden så rent faktisk betaler den fremsendte regning, så kommer helvede ned over ham/hende.

Straks efter betalingen ringer en udvidet sælger til kunden, og bilder dem ind de har bestilt meget mere end de har sagt ja til, og grunden til lige de ringer er jo bare at få det formelle i anden/tredie/fjerde/femte og sidste del af deres optagelse på plads, nu skal kunden så bare lige skrive denne her ordrebekræftelse under, hvis kunden ikke går med til det går sælgeren eller bedrageren dem hårdt på klingen og siger en masse ting som kan knække selv den mest hårdnakket leder eller bogholder. og så ender det med kunden skriver under, og når så kunden har betalt et par hundrede tusind eller meget mere, så får de alligevel fat i en advokat, og s
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 11:28
Jeg synes blot jeg vil nævne at Københavns byret indleder straffesagen omkring IT Support Danmark og Dansk Tele Support i morgen.
Det er ikke helt små beløb de er sigtet for at have svindlet for.

http://politiken.dk/indland/article261628.ece

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 12:58
Endnu en artikel:

http://epn.dk/erhverv_samfund/article26118.ece

"Annoncesvindlere skal for retten

Københavns Byret indleder mandag straffesag mod to mænd, der tiltales
for at have fuppet firmaer og institutioner til at betale for optagelse
i telefonbøger.

Sagens hovedperson var direktør i IT Support Danmark A/S og i Dansk
Tele Support A/S med adresse på Vesterbrogade i København. Anklagen går
ud på, at han og makkeren instruerede et ukendt antal telefonsælgere i,
hvad de skulle sige, når de uopfordret ringede til firmaer og
institutioner."

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 18:37
Hvilken synd og skam, at vi i Danmark er gået bort fra korporlig afstraffelse og de fleste former for offentlig ydmygelse. Her er ellers sagen hvor jeg godt kunne gå ind for denne slags afstraffelsesmetoder...

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 9. Mar 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 08:26
Hey

Med hensyn til inlægget om franklinboy alias Christian Johansen.

Christian Johansen er ansat som salgsdirektør, men jeg er bare almindelig ansat her i virksomheden. Så du kan godt tro om med hensyn til alias navnet...

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)