Jeg har lige fået et opkald fra Dansk Tele Support, som bare lige ville bekræfte mine oplysninger.
De kan sidestilles med Regionsregistret og hvad alle de fupfirmaer ellers kalder sig.
Med andre ord: SIG NEJ
Jeg gik sælgeren på klingen og punkede ham for nogle oplysninger, og de "stakkels" sælgere sidder bare på et callcenter og aner ikke hvad de foretager sig.
Erhvervs Focus er et nyt lokalt business to business magasin. Et postomdelt magasin til alle momsregistrerede virksomheder i specifikt erhvervsområde. Magasinet kan tillige findes på lokale kommune- og kulturinstitutioner.
Nu tror jeg at i blander tingene lidt sammen, Dansk Tele Support er et svindel firma og dem er der god grund til at advare imod.
Derimod mener jeg Erhvervsfocus er et seriøs produkt, som der ikke er nogen grund til at blande sammen med ovennævnte. Det må altid være op til den enkelte at vurdere om et magasin som Erhvervsfocus, giver valuta for pengene.[
Dato: 5/11/2006 10:01:53 PM Forfatter: Thomas Laursen
Derimod mener jeg Erhvervsfocus er et seriøs produkt, som der ikke er nogen grund til at blande sammen med ovennævnte. Det må altid være op til den enkelte at vurdere om et magasin som Erhvervsfocus, giver valuta for pengene.[
En udemærket måde at få et indblik i om hvorvidt de er noget ved kan jo være ved at bede dem fremsende deres seneste nummer af deres magasin, så man kan se om man vil få noget ud af at annoncere i det, eller om man bare skal rende skrigende væk.
Dato: 5/12/2006 3:50:06 PM Forfatter: Anders Christensen
Dato: 5/11/2006 10:01:53 PM Forfatter: Thomas Laursen
En udemærket måde at få et indblik i om hvorvidt de er noget ved kan jo være ved at bede dem fremsende deres seneste nummer af deres magasin, så man kan se om man vil få noget ud af at annoncere i det, eller om man bare skal rende skrigende væk.
Alternativt kan man downloade et af deres magasiner i PDF format.
Enig med Thomas Laursen. Skidt og kanel. Erhvervs|Focus har et reelt produkt og kan på ingen måde sammenlignes med de førnævnte svindlere.
det er en masse unge der ligger og ringer ud fra det så kaldte call center nu har jeg selv arbejdet det , i skal passe på hva i siger ja til for man ringer ud og siger at man "bare" lige skal tjekke deres oplysninger men sådan forgår det ikke , vi sender dem regninger til enten 644 kr eller 996 kr eller 1328 kr eller 1992 og så kan sælgeren selv vælge om de vil sælge den til 664 for et år eller 1992 kr for 2 år for at det skal lyde meget billligere og vore chef er christian johansen eller david sørensen de "presser" de unge til at sælge hvis man ikke har solgt bare en til 664 kr om dagen så bliver man kaldt ind til (MØDE) om ens fremtid for så er man åbenbaret ikke god nok til at arbejde derinde , også er der jo de sælger som der har været der meget længere tid de ringer kunden op ligeså snart at de har betalt det aftalte beløb med kunden også siger de at de har fået en rabat også de mangler at betale et hvis beløb men til dem der bliver ringet op sig at jeres virksomhed ikke eksistere mere så har vi en computer vi sidder på og notere at de ikke er til at sælge til mere da virksomheden ikke er der længere også ringer vi dem ikke op igen ellers kan i bare sige nej men jeg ved at man bliver ringet op min 4 uger efter at man har sagt nej en gang så bliver man bare ringet op af en ny sælger for nu er det jo sådan at der er nogen det er hårdere end andre , sig NEJ ellers bare sig at i ikke vil betale eller FØRST når i bliver ringet op så sig nej , men vi fortæller jo kunderne at de allerede står der inde så self skal de fortsætte med at stå derinde ellers er de jo ikke til at finde af deres kunder hvor de plejere at stå men nu er det sådan at det er højst 3000 hits på it fagregistret om mdr og vi samligner os med de gule sider og krak osv men hop ikke på den for guds skyld , met bedste råd , SIG AT VIRKSOMHEDEN ikke ekstiere mere for så registere de det så i ikke kan blive ringet op igen dvs at vi sletter dem med det samme hvor imod det ville vi ikke gøre hvis kunden sagde vi vil ikke betale , det bliver solgt for 200.000 kr HVEr dag samlagt for it fagregistret og for it telefombogen .
Pas på derude det er en hård branche , hvis i får nogen ydligere spørgsmål er i velkommen til at skrive ,