Hej, jeg har længe ønsket at lave et firma og bygge noget op, og har fået agentur på et produkt som skal sælges via webshop. Problemet er at jeg er kommet bagefter i forhold til julehandlen. Jeg har skrevet under på at jeg starter forhandling af produktet senest pr. 1. december, og her er så problemet. Jeg skal have en webshop åbnet og man skal kunne købe via dankort osv., dvs. jeg skal have en pbs aftale istand hurtigt. Denne forudsætter imidlertid at jeg har et firma, et firma, hvis jeg registerer det idag, har jeg vel et SE nr. om en lille uge, hvis vi snakker personligt ejet firma. Nu er situationen den at jeg vil have et aps, fordi jeg ikke vil risikere hus og hjem hvis noget går galt. Men hvis jeg skal til at lave et aps, kan jeg slet ikke se at jeg kan nå at få dette i orden på kort tid, først når aps er i orden, kan jeg ansøge om pbs aftale! Alternativet er at starte med et personlig ejet firma straks og få pbs aftalen i hus, og så snarest muligt lave det om til Aps, allerede i december! Men det koster vel kassen? For selv om jeg måske kun når at få en omsætning i det privatejede firma for 5000 kr, så skal dette formelt jo købes/overtages af Aps firma, dette er juridisk mere bøvlet end blot fra starten af lave et aps. Hvad kan jeg gøre?
|
Hej!
Såfremt du har kapitalen på 125k, kan vi oprette ApS i løbet af få timer.
Dermed vil du få CVR.nr. i løbet af no time.