Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

firmastart og kattepine.

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har længe ønsket at lave et firma og bygge noget op, og har fået agentur på et produkt som  skal sælges via webshop.

Problemet er at jeg er kommet bagefter i forhold til julehandlen. Jeg har skrevet under på at jeg starter forhandling af produktet senest pr. 1. december, og her er så problemet.

Jeg skal have en webshop åbnet og man skal kunne købe via dankort osv., dvs. jeg skal have en pbs aftale istand hurtigt.

Denne forudsætter imidlertid at jeg har et firma, et firma, hvis jeg registerer det idag, har jeg vel et SE nr. om en lille uge, hvis vi snakker personligt ejet firma.

Nu er situationen den at jeg vil have et aps, fordi jeg ikke vil risikere hus og hjem hvis noget går galt. Men hvis jeg skal til at lave et aps, kan jeg slet ikke se at jeg kan nå at få dette i orden på kort tid, først når aps er i orden, kan jeg ansøge om pbs aftale!

Alternativet er at starte med et personlig ejet firma straks og få pbs aftalen i hus, og så snarest muligt lave det om til Aps, allerede i december! Men det koster vel kassen? For selv om jeg måske kun når at få en omsætning i det privatejede firma for 5000 kr, så skal dette formelt jo købes/overtages af Aps firma, dette er juridisk mere bøvlet end blot fra starten af lave et aps.

Hvad kan jeg gøre?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:40

Hej!

Såfremt du har kapitalen på 125k, kan vi oprette ApS i løbet af få timer.

Dermed vil du få CVR.nr. i løbet af no time.

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 15:51

Hvad skal I have for det? 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 16:00

Hej Mumi.

http://www.ditselskab.dk/ som også er her på amino kan hjælpe dig for 1.400kr

VH Jørgen Olsen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:13

Hej Jørgen!

Hvorfor anbefaler du www.ditselskab.dk!

Kender du dem, og hvad er dit formål med det?

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Skrevet kl. 16:25

Hej Peter!

Jeg har da set dem i ny og næ herinde på amino - men mit forhold til dem er neutralt.

Mit formål med denne "anbefaling" er blot at hjælpe med og finde den bedste vare til den bedste pris og i den forbindelse fandt jeg deres hjemmeside som reklamerer med prisgaranti.

Deres prisgaranti dækker dog kun advokater så hvis du kan overbevise kunden om at du kan levere den samme eller en bedre vare skal du ikke være bange for alt for at de går ind og slår din pris.

Jeg kan ikke se du skulle være bedre kvalificeret end dem til denne opgave vedrørende stiftelse af aps - så du bliver vel nødt til at slå deres pris for at være en attraktiv leverandør.

Jeg håber ikke du tror jeg er "ude efter dig" da det ikke er tilfældet.

Fortsat god weekend.

VH Jørgen Olsen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:40

Hej Mumi!

Nu kommer det jo helt an på, om vi taler et rent driftsselskab eller en holding/drifts konstruktion.

Vi har gennem tiderne oprettet flere hundrede selskaber, og har naturligvis en attraktiv

pris, der inkluderer rådgivning.

Du er velkommen til at kontakte os for nærmere oplysning

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:46

Jørgen Olsen......det tror jeg faktisk.

Jeg tvivler på, at du har forudsætningerne for at bedømme dette, idet du bare slynger en pris ud,

som du tilfældigt ser på en hjemmeside..

Kunne da også kommentere dine bud på EDB-opgaver, transportopgaver, køb af E-shop mv., som

efter min mening virker besynderlige.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Skrevet kl. 17:54

Hej Peter

Er du uenig i at hans opgave kan løses til de 1.400kr som står i deres priseksempel da?

Hvis du har bedre forudsætninger for at bedømme om tilbudet dækker kundens behov kunne det være meget relevant om det kom frem - på den måde kan vi hjælpe hinanden med at hjælpe kunden.

Har jeg anbefalet et forkert produkt han ikke kan bruge til noget vil kunden blive rigtig glad for dig hvis du "redder ham".

Jeg forsøger at hjælpe i al beskedenhed – det føler jeg ikke jeg behøver at nævne da jeg ikke selv sælger denne type ydelse.

Ditselskab har nogle fine argumenter for at en advokat bør stå for stiftelsen - er du af en anden opfattelse? I så fald er der sikkert mange firmaer på nettet der tilbyder det endnu billigere end 1.400kr som du umiddelbart ikke engang gider slå.

Jeg er ked af at du tror jeg er ude efter dig, men hvis du har fulgt med i mine tråde vedrørende edb-opgaver har du måske opdaget at du ikke er det eneste "offer".

Mit mål er ganske simpelt: at fremme prisbevidstheden blandt erhvervsdrivende - uanset hvad type ydelse/vare der er tale om. Denne prisbevidsthed skal sikre min overlevelse. Derfor ser du også indenfor edb at jeg kommenterer tilbud selvom jeg ikke selv ønsker at afgive et - jeg ved nemlig at ydelsen ofte har en reel værdi på ca. 200-250kr pr. effektive time. - og det gider jeg ikke selv programmere for. Jeg vil hellere end gerne lave tingene for 5-600kr i timen som de andre leverandører tilbyder, men jeg finder det ikke rimeligt eller realistisk og derfor byder jeg ikke - alligevel er jeg dog "fræk nok" til at bebrejde dem der gør - og forsøge at fremhæve/hjælpe dem der er klar til at arbejde for "sultelønnen" (200-250kr pr. time).

Hvis jeg kan få kunden her til at henvende sig til det billigste firma der findes har jeg gjort en god indsats i dag for at fremme prisbevidstheden hos mindst een iværksætter - så sover jeg godt om natten.

Konsekvensen af et overtal af erhvervsdrivende der ikke er prisbevidste er at jeg vil miste mit levebrød. En erhvervsdrivende der ikke er prisbevidst vil bare have den bedste leverandør for "næsten" enhver pris. Jeg er ikke den bedste - men kigger man på amino er du et godt bud (aktivitet og karma) og det vil da betyde at du får alle aminos brugere der ikke allerede har en revisor som kunder.

Folk er tryghedsnarkomaner når det drejer sig om revisorydelser/bogholderi - hvis det kører godt vil de aldrig skifte revisor for at spare penge - derfor har vi to samme målgruppe: iværksættere som endnu ikke har valgt leverandør - hovedparten af disse relationer er skabt til at vare for evigt.

Jeg vil ikke hævde at jeg er nogen god debattør og nogen gange får jeg sagt for meget - og hvis jeg får sagt noget der er forkert eller simpelthen "ubehøvlet" giver jeg gerne en uforbeholdende undskyldning.

Hvis du vil kommentere mine bud på EDB-opgaver, transportopgaver, køb af e-shop m.v. skal du være velkommen til det (skriver du noget der ikke lige passer mig bliver jeg i det mindste lidt klogere på den ene eller anden måde - og alle fejl du gør mig opmærksom på betragter jeg også kun som en hjælp).

Jeg følger med i alt hvad der sker herinde i bogholderi-afdelingen på amino så hvis du tror alle mine indlæg er respons på noget du har skrevet tager du godt og grundigt fejl - du bruger simpelthen bare så meget tid herinde på amino at det næsten er umuligt at skrive før dig - jeg er også nødt til at passe mit arbejde ved siden af jo.

Denne branche er jeg også en del af og derfor finder jeg det meget relevant at deltage i debat i denne del af amino. Jeg kan ikke se hvilket udbytte du skulle få af at kommentere mine indlæg andre steder, medmindre du anser det som et hævntogt. Jeg vil gøre en dyd af ikke at ændre adfærd herinde på trods af vores måske kommende mellemværende - du vil nok ikke sætte særlig stor pris på det da det allerede er dit indtryk at jeg er meget offensiv.
Du føler dig stødt hvis jeg gør kunder opmærksomme på alternativer til dig – bare fordi du også deltager i tråden – må jeg lige være her? Du deltager jo i alle tråde ! Du kan vel ikke eje hele amino.
Hvad dit hævntogt angår tager jeg den med ro – i andre brancher har jeg fået dødstrusler fra konkurrenter så det her er jo ikke så slemt…

VH Jørgen Olsen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:18

Du har da åbenbart tid til at skrive kilometerlange indlæg herinde.

Jeg gider ikke engang kommentere dit bras her og fra andre tråde, hvor du kommer

med påstande uden belæg. Du er ikke Messias!

Det må være det herfra...slut! 

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)