Har ikke meget til over for Nerdie.dk - hvad synes i? |
Nææ standard forum.... kan da godt se enkelte ligheder....men igen næææ
Nææ standard forum.... kan da godt se enkelte ligheder....men igen næææ |
Hej Simon De går efter de samme område som amino. Facebook er jo gået lidt i gang med at gå efter andre sider som laver en kopi ligende af deres. Den holder måske i USA men jeg tror ikke i resten af verden. Fordi et forum er er forum og jeg mener ikke at man kan have rettigheder på et general ord. Så skulle der evt. kun være en webshop med.: cykler
|
Med venlig hilsen
Brian Jørgensen lobib.dk
1. Fortæl mig hvorfor det er et kopi? 2. Nu har amino jo ikke eneret på at lave et debat forum for iværksættere.
|
Som de andre siger standart forum, og blot forbi de har et par kategorier der hedder iværksætteri så er det jo ikke en amino kopi af den grund. Nu har Mr. Thorborg jo ikke ene ret til at have et forum om iværksætteri i Danmark :-) |
Der er mange ligheder, helt ned til systemet som ligger bagved (community server) men det kniber mig at se hvad nerdie.dk byder på som vi ikke har hos Amino.dk udover at det er mere IT vertikalt dog er der jo mange andre som f.eks www.eksperten.dk til den slags. Det har kostet penge at sætte nerdie.dk op, software licenser alene starter omkring USD 8000 for den lille version hvis nerdie.dk er hosted på deres egen dedikeret server, har ikke tjekket. Med andre ord, Jesper Kampmann Madsen som står som ejer af nerdie.dk må have nogle rimelig konkrete planer og/eller gode ideer med nerdie.dk. Det skal blive spændende hvad fremtiden byder.... |
Jo, det kan da godt være at der er lidt overlap, men ikke meget. Det ser da spændende ud. Lidt mere fokus på den tekniske del, hvilket også er interessant. Jeg synes ikke at de to sites ser ud som om, at de bliver tæt på identiske. Hvad er det du (trådstarter) har et problem med?
|
Nu kan det snart være nok..... ;o)
Prøv at gå ind i debatten! Jeg synes det stinker langt væk af Amino "lookalike" Men jeg er trofast. Så hvad end Hr. Thorborg byder os af gode/dårlige nye tiltag, så bliver jeg her!:-) |
Jeg kan på ingen måde se et problem med nerdie.dk i forhold til Amino. |
Det er vel fair at blive inspireret og det syntes jeg er præcis det nerdie har gjort. Og tvivler at amino mister brugere da Martin og Co har fået opbygget et stort netværk af brugere.
Mvh |