Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opfordrer min hjemmeside til aktion hos den besøgende?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 135
Fra  Cammilla Rysgaard Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Jeg har lige opdateret min hjemmeside, og vil gerne høre jeres mening: føler man sig (som besøgende) opfordret til handling?

www.powertalks.dk

Har I nogle gode tips til at gøre det bedre, eller bare tips til siden i det hele taget?

Tak :-)

Cammilla

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Feb 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 14:42

Flot design og en overskuelig menu. Ja, jeg synes din side fungerer!

Det eneste er det link som er fremhævet med grønt... det forvirrer mig, så jeg tror at jeg lander på den side hele tiden.

Men ellers: flot flot!!! Yes

Med farverig hilsen

Charlotte Eland  •   webgalleri - www.charlotte-eland.dk

Tilmeldt 4. Feb 08
Fra  Cammilla Rysgaard Skrevet kl. 17:16

Tak for roserne...

Har jeg forstået det ret, så mener du det grønne link i navigationsmenuen i venstre side? I så fald kan jeg godt se hvad du mener, det retter jeg med det samme.

Men, opfordrer siden til aktion, handling fra de besøgende?

Mange hilsener Cammilla :-)

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 18:41

Hej Cammilla.

Fin side.

Når man tager din branche i betragtning, så tror jeg at siden opfordrer til handling på et fint niveau. Hvis man eftersøger coaching e.l. og havner på din side, så tror jeg at brugeren vil læse om din forretning og så finde kontaktsiden, hvis der er behov for det. Jeg tror ikke, at man går direkte til at kontakte dig, uden at have læst på siden først. Men hvis du ønsker en større grad af "opfordring til kontakt", så kan du da overveje at placere en mini-kontaktformular, tlf-nummer eller mail-adresse på forsiden...

Mvh Morten.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 19:21
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Cammilla

Jeg har copy/pastet din forside - så det er hurtigere at kommentere dit oplæg til brugeraktion. Her får du kort mine forslag til netop at motivere og inspirere den besøgende med nogle små ændringer (Jeg kommenterer med blåt;-):

Velkommen! (Brug enten denne overskrift til noget SEO-relevant eller noget inspirerende, måske: "Vi starter i dag!

Jeg er facilitator og coach med speciale i at øge motivation og handlekraft og kan bl.a. hjælpe dig med:(Denne intro fortæller det, som den besøgende allerede ved, hvis de har søgt på dig: Du er coach og facilitator. Prøv at lave den om til noget der skaber umiddelbar interesse og nysgerrighed for at komme videre med sit ønske om personlig udvikling. Måske noget i retning af:

"Er du klar til at bevæge dig? At rejse dig fra stolen og gå ind i den velfungerende hverdag, du kender omridset af - men blot mangler de rigtige værktøjer til at fastholde. Powertalks er den effektive kombination af udviklende tanke og kraftfuld handling.

Hvis du er klar til at handle, så er jeg coachen, der skriver din dosmerseddel:"

Dine referencer står lidt rodet. Udvælg den bedste reference du har, og lad den få mere plads og luft omkring sig. Skrive evt.. "Læs om flere tilfredse klienters oplevelser med Powertalks lige her"

"Du har sat en lavine i gang for nu ved jeg, jeg kan og det er slet ikke så langt væk (når bare det også er sjovt). Du er god." Michele Bertasi

God formidling i processen/forståelse hos deltagerne. Kristian Tornquist, Afdelingschef, Kemp & Lauritsen A/S

"Du har gjort en forskel." Lisbet Foged

Din bjælke fra Morgendagens heltinder tager for meget fokus. Flyt den længere mod bunden og fjern de sorte rammer, så teksten står alene med neutrale grå streger som opdeling. Det gør mange af dine "medheltinder" også;-)

Håber det giver dig noget at arbejde med, Cammilla.

God weekend!

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 20:07

Hej.

Det første der lige faldt mig ind, var priserne. 

Det fremstilles således at det bliver billigere gennem forløbene, men både basis- og introforløb er dyrere pr. ½ time end en enkelt session á 1½ time til 1000 kr.

Det virker på mig som om at priserne er lidt tilfældige og så bliver min handling selvfølgelig anderledes end du håber. Selvfølgelig ved jeg at firmaerne har fået andre priser (og jeg tror heller ikke at du lyver) men tvivlen om hvorvidt chefer i Nordea, Kemp & Lauridsen m.fl. nu også har "købt den", virker forstyrrende på mig. Irrationelt selvfølgelig, men ikke befordrende for det du gerne vil have mig til.

/Michael

Tilmeldt 4. Feb 08
Fra  Cammilla Rysgaard Skrevet kl. 21:07

Hej Rene,

Super cool feedback - det vil jeg straks se nærmere på!

Men, jeg kan se i din signatur er du jo også er ekspert på området med tekster, tak Wink

God aften,

Cammilla

Tilmeldt 4. Feb 08
Fra  Cammilla Rysgaard Skrevet kl. 21:09

Hej Michael,

Du har helt ret... har lige i første omgang fjernet priserne... de gjaldt kun for private.

Jeg arbejder fortrinsvis som business coach... så jeg har også haft lidt 'sjov' med at lave en web for begge områder.

God aften  Smile

Cammilla

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 13:30

Cammilla:

Hej Rene,

Super cool feedback - det vil jeg straks se nærmere på!

Men, jeg kan se i din signatur er du jo også er ekspert på området med tekster, tak Wink

God aften,

Cammilla

Godt det kunne bruges, Cammilla.

Det fungerer meget bedre nu, men læseren stopper pt. ved mellem-teaseren: "Hvis du er klar til at handle, så kan jeg hjælpe med bl.a.:". Problemet er, at dine bullets starter med sætningen "Skab balance...", og det kan man ikke få sat sammen med mellem-teaseren, efter vi fjernede infinitiven.

Med de nye bullets bliver du nødt til at lade mellem-teaseren være mere åben og måske spille op til overskriften. Det kan gøres med den enkle: "Er du klar til at handle?". Herefter er læseren inde i dit univers og har indirekte sagt "ja" til at gå/klikke videre.

Tilmeldt 4. Feb 08
Fra  Cammilla Rysgaard Skrevet kl. 00:20

Hvor er du skarp!!!

Vil lige prøve at ændre på teksten som foreslået.

Ved hvor jeg skal henvende mig, hvis jeg har en tekstforfatteropgave Yes

Tak,

Cammilla

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)