Hej Cammilla
Jeg har copy/pastet din forside - så det er hurtigere at kommentere dit oplæg til brugeraktion. Her får du kort mine forslag til netop at motivere og inspirere den besøgende med nogle små ændringer (Jeg kommenterer med blåt;-):
Velkommen! (Brug enten denne overskrift til noget SEO-relevant eller noget inspirerende, måske: "Vi starter i dag!
Jeg er facilitator og coach med speciale i at
øge motivation og handlekraft og kan bl.a. hjælpe dig med:(Denne intro fortæller det, som den besøgende allerede ved, hvis de har søgt på dig: Du er coach og facilitator. Prøv at lave den om til noget der skaber umiddelbar interesse og nysgerrighed for at komme videre med sit ønske om personlig udvikling. Måske noget i retning af:
"Er du klar til at bevæge dig? At rejse dig fra stolen og gå ind i den velfungerende hverdag, du kender omridset af - men blot mangler de rigtige værktøjer til at fastholde. Powertalks er den effektive kombination af udviklende tanke og kraftfuld handling.
Hvis du er klar til at handle, så er jeg coachen, der skriver din dosmerseddel:"
Dine referencer står lidt rodet. Udvælg den bedste reference du har, og lad den få mere plads og luft omkring sig. Skrive evt.. "Læs om flere tilfredse klienters oplevelser med Powertalks lige her"
"Du har sat en lavine i gang for
nu ved jeg, jeg kan og det er slet ikke så langt væk (når bare det også er
sjovt). Du er god." Michele Bertasi
God formidling i processen/forståelse hos deltagerne.
Kristian Tornquist, Afdelingschef, Kemp & Lauritsen A/S
"Du har gjort en
forskel." Lisbet Foged
Din bjælke fra Morgendagens heltinder tager for meget fokus. Flyt den længere mod bunden og fjern de sorte rammer, så teksten står alene med neutrale grå streger som opdeling. Det gør mange af dine "medheltinder" også;-)
Håber det giver dig noget at arbejde med, Cammilla.
God weekend!