Jeg vil gerne have udviklet en applikation som givere brugerne af facebook mulighed for at lave en sjov fest invitation.
Det skal helst arbejde sammen med mit site www.goodinvitation.com , men dette site er udviklet i asp, og jeg ved ikke helt hvordan integrationen af dette kan foregå.
Facebook API'et kan snakke sammen med de fleste gængse sprog. Så det burde ikke være et problem.
Jeg har været til "Facebook developer garage" ude på IT-Universitetet, som var arrangeret af Komfo.dk. Jeg ved ikke hvad de tager for det, men de har både netværk, kontakter, og allerede udviklede applikationer.
Alle applikationer kræver selvfølgelig kendskab til opgaven og dens udformning. Hvis du ringer mig op på 4345 4344 i dagtimerne, kan jeg se hvad vi kan gøre med opgaven. (Hvis du selvfølgelig ikke allerede har fundet en anden...)
Jeg har været til "Facebook developer
garage" ude på IT-Universitetet, som var arrangeret af Komfo.dk. Jeg
ved ikke hvad de tager for det, men de har både netværk, kontakter, og
allerede udviklede applikationer.
Jeg var også med til
Facebook developer garage og fik en meget godt indtryk af Komfo - de
virker super professionelle og kompetente.
Kan ligeledes lægge godt ord ind for Tue Topholm.
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Min PC's malwareskjold/antivirusprogram gik berserk, da jeg klikkede på et af dine links (www*.bamboom.com), Casper. Siden redirecter til en anden med en skummel URL. En SQL injektion, muligvis?