Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du arbejdsgiver? Jeg har et knaldgodt tilbud til dig !

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer.

Billig, stabil og EKSTREMT arbejdsom medarbejder tilbydes ! Alt har interesse.

(Har du kun brug for dansktalende personale behøver du ikke læse videre)

Jeg har i forbindelse med en stor datafangst-opgave i foråret benyttet mig af kinesisk arbejdskraft.

Hun arbejdede hver dag i en længere periode for mig fra kl. 3 om morgenen til kl. 21 om aftenen. Hun arbejdede på eget initiativ uden pauser og uden at klage - hun var ikke specielt dygtig til indtastning af data, men hun lagde et ekstremt godt engagement for dagen. Hun gav virkelig alt hvad hun havde - og det gør hun i alt hvad hun laver.

Jeg har bare ikke arbejdsopgaver nok til hende. Hun har arbejdet på akkord for mig, og akkordarbejde har stadig interesse. Hun har lidt erfaring med rengøring og har arbejdet i et par restauranter.

Jeg kan desværre ikke omsætte hende i egen virksomhed hvis lønnen skal være nogenlunde værdig - min nuværende hovedbranche er bogholderi og der er hun ikke til meget hjælp p.g.a. manglene sprogkundskaber (kan ikke snakke dansk).

Hun taler flydende engelsk og bor i Ishøj. Hun er interesseret i hvad du end måtte have rundt omkring i Storkøbenhavn. Hendes manglende sprogkundskaber forringer I DEN GRAD hendes jobmuligheder og i en eventuel oplæringsperiode er hun parat til at arbejde til nedsat løn og på den måde betale en vis del af sin oplæring !

Jeg kan altså på det varmeste anbefale hende og næsten garantere fuld tilfredshed.

Hvis det lyder som noget for dig må du gerne sende mig en email (olsenit@gmail.com) og fortælle lidt om hvad type job du kan tilbyde sammen med dit telefonnummer - så vil jeg bede hende kontakte dig direkte.

Er der nogen der har uddybende spørgsmål eller vil have tilsendt et CV er i velkommen til at skrive her i tråden !

Jeg har altså taget den opgave til mig at sørge for at det danske arbejdsmarked ikke snyder sig selv for hendes pissegode arbejdskraft og engagement - jeg ser frem til at høre fra jer !

VH Jørgen Olsen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)