Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

natklub PR

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kat. Jeg kom lige til at tænke på en natklub jeg har set billeder af - der sidder man på puder rundt omkring og ryger vandpibe - og imens kører der noget alternativt musik. Det må altså for min skyld gerne være en helt anden stil end det man forventer - bare det ikke går hen og bliver et diskotek.


Jeg har så ikke prøvet andre natklubber end nasa - og den er minus hyggelig. Jeg er mere til at kunne sidde og "chille''out" til en lækker drink, noget lækkert musik (og til nogle lækre piger :)

 

Jeg er stadigvæk lidt skeptisk overfor din køre-rundt-og-dele-ting-ud idé. Jeg tror ikke man kan komme tæt nok på folk når man køre i en bil. Jeg ville selv gå en stor bue udenom. I kunne måske i stedet aftale med nogle hippe caféer, at hver gang de sælger en kop kaffe, så får folk lige en billet med til jeres fest. Smart og diskret.

 

Med andre ord - folk der går på natklub løber ikke efter en pink caddilac for at få billetter. Det er bare lige hvad jeg kan se for mig.

 

 

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 7. Jul 05
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er måske for alternativt med bil ideén, men det kunne da være lidt sjovt at dele flyers ud og køre ned gennem strøget, jeg vil da heller tage imod en flyer fra en der sidder i en lækker bil hvor man kan se hvad det er de vil end en anomym person der står og deler dem ud på strøget (jeg tror altid at jeg er ved at blive blandet ind i nogle okulte sekter, hver gang jeg får stukket en flyer i hånden) Det skal være sjovt at se på og ligne en fest, det er ikke billeter vi skal dele ud i første omgang, det er jo ikke god forretning ;-) Skal det være noget med cigare, wiskey og halvnøgne piger?  eller er det bare mig der er for sippet ;-)
Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal bruge samme bil! (helst en åben lang lastvogn hvor der kan stå et band på!) og kan ikke finde en døjt!

Fandt du noget??
 

Blogger & Tekstforfatter

Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal igang med et større projekt, jeg skal bruge en bil hvor der kan stå nogle mennesker på et lad af en art. Det skal bruges til at promovere en natklub i Kbh. og vi skal lave den vildeste fest ned ad strøget hvor der skal deles flyers ud fra bilen. Det jeg så vil spørge om er om der er nogen der ved hvor jeg kan få fat en en lækker bil for ingen penge og om der er nogen der ved om der er et firma der laver flyers med udstansninger.

Hej Kathrine,
Jeg har en bekendt som driver et nystartet eventbureau. De skulle være ret gode ! Måske du kan bruge dem til noget !?!
 
 
 
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kat.

Jeg har arbejdet som konsulent for et stort teleselskab. Mit job var at sakbe opmærksomhed om udvalgte butiker der solgte vores produkter og samtidigt skabe mérsalg. Jeg ville prøve at skaffe en bil med en kæmpe megafon på taget og køre rundt i København og råbe og skrige. Jeg ringende til politiet og de spurgte om jeg var blevet ondsvag, for det kunne jeg godt glemme. Derefter ville jeg lave nogenlunde det samme som du ville på Strøget i Kbh. og der fik jeg også et blankt nej. til sidst ville jeg bare lave en konkurrence med en lille smartCar som skulle stå på Strøget og folk kunne deltage i en konkurrence, men heller ikke det måtte jeg. Jeg er nået frem til den konklusion at der er bedre at bede om tilgivelse end om tilladelse. Hvis man kører i fx. en åben Hummer, så kan man jo starte på Strøget og så blive smidt væk eller i værste fald modtage en lile bøde, men man skal nok nå at få gjort opmærksom på sig selv. Derefter kan man jo køre ned bagved Storkespringvandet og køre rundt om rundkørslen nogle gange. Jeg tror at det er vigtigt at du har nogle let påklædte eller bodypaintede unge flotte mennesker i bilen, som giver den max. gas. Hvis det skal have en effekt, skal det gøres helhjertet og bare derud af uden at tænke for meget om hvad man må og ikke må. Det med at der bare står et par søde piger og deler flyers ud har jeg prøvet at lave de første 10-15 gange og de giver da lidt, men slet ikke nok.
 
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi kører et unikt SMS-koncept til butikskæder, events og klubber som din. Her kører vi SMS singup i nærområderne, og du kan så udsende SMS til folk med eksklusive tilbud kun til dem - og så målrette det således, at beskeden kun sendes til telefoner, der er eks. 2 km fra din natklub. Du kan så fange folk på vej i byen eller i byen med et tilbud, der kun gælder dem. Det har flere kunder meget stor succes med. Eksempelvis kan storcentre, der konkurrerer med gågadebutikker, også bruge konceptet til at trække kunder fra strøgene til centrene med særtilbud kun for de pågældende mennesker! Ring hvis du vil vide mere.
Fra Roskilde
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kat

Du spørger hvad den ultimative natklub skal indeholde, det leder frem til spørgsmålet. Hvad byder de på i forvejen og hvilken målgruppe ønsker de?
Jeg har både været på IN, Crazy daisy samt et par små lokale diskoteker. Og målgrupperne er jo som udgangspunkt helt forskellige, men ender som regel med at være de samme, dem der gider lægge pengene uden at blive så stive at de laver ballade.
Det vigtigste er at skabe opmærksomhed, gode tilbud, events osv.
Ideen med en hummer eller en pink cadi er jo altid god, men ellers så bare ned til storke springvandet og dele nogle fadøl eller lignende ud eller ølbilleter et eller andet gratis, det virker hver gang.
Jeg tror at ideen med letpåklædte eller body paintede unge mennesker er god, men det er jo ikke lige årstiden. Så gratis øl eller tilsvarende vil nok begrænse antallet af lungebetændelser blandt personalet.
Har selv været med til at rende rundt i flere jyske byer hvor vi blev kørt rundt i en gammel kassevogn og vi brugte mere tid på at holde øje med politiet end at dele flyers ud.
Smid mig en PM hvis du vil have mere input, jeg har ca. 10 år fra branchen
NJ
Nicholas Jensen
Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kat

Nu har jeg arbejdet indenfor Crazy Daisy/Buddy Jolly i et par år og fået et ret godt billed af hvordan tingene kører. Nox Network, som det i dag er samlet under er danmarks største, så de må gøre noget rigtigt.

Der er mange om buddet i denne branche og mange ting man skal gøre. Det starter lige fra det personale der ansættes, de varer der sælges og den musik der spilles.

SMS er rigtigt nok meget godt, vi har også et system til dette hos os, der ikke bare kan sende ud, men giver mulighed for du selv kan sidde og lave SMS konkurrencer og meget andet. Du styrer det hele selv.

Vil gerne hjælpe dig lidt på vejs, med nogle tips, hvis du er interesseret.

/Rasmus
Tilmeldt 7. Jul 05
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle...

Sikke meget positiv respons jeg har fået de sidste par dage, men natklubben ville ikke betale noget for det event de ville ha'' stablet på benene så det blev ikke til noget desværre, men det kunne ellers ha'' været sjovt og spændende at lave... Men det kan være at der kommer et andet projekt hvor man kan bruge alle de mange forslag. En SMS konkurrence/oplysning kan bruges til mange forskellige forretningstyper, så den vil jeg da lige ha'' i baghovedet. Jeg sidder da og overvejer hvordan man kan bruge det til min nuværende nyopstartet virksomhed....
 
Hilsen Katrine 
Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kat

Kan lige tilføje vi bl.a. også kan tilbyde en HTTP API på systemet, så det kan snakke sammen med andre online systemer. Du kan jo skrive hvis du vil høre lidt om hvad vi ellers kan tilbyde.

Det er godt nok svært at lave markedsføring uden det må koste noget, har også fået sådanne henvendelser :)...

/Rasmus
Side 2 ud af 3 (24 indlæg)