Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

natklub PR

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 7. Jul 05
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer


Jeg skal igang med et større projekt, jeg skal bruge en bil hvor der kan stå nogle mennesker på et lad af en art. Det skal bruges til at promovere en natklub i Kbh. og vi skal lave den vildeste fest ned ad strøget hvor der skal deles flyers ud fra bilen. Det jeg så vil spørge om er om der er nogen der ved hvor jeg kan få fat en en lækker bil for ingen penge og om der er nogen der ved om der er et firma der laver flyers med udstansninger.

 

Håber i har nogle forslag

 

mvh Katrine      

 
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror du skal overveje den idé igen. Det er hvis kun milli der har dispensation til at kører med folk på ladet af en bil - for alle andre danskere skal de sidde i kabinen, spændt fast. Politiet burde nok stoppe dig hvis du kom kørerende med en hel flok på laddet... (?)


 

Men ellers så lej da en bil, koster nogle hundrede kroner. Og angående flyvers så kan www.lasertryk.dk normalt være med prismæssigt.
Tilmeldt 7. Jul 05
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

tror du ikke at man kan få en tilladelse af politiet til at køre ned gennem strøget og studenterne gør det da hvert år....


Jeg har egentlig også et andet spørgsmål, hvad koster det at sende reklame/oplysninger ud via sms?

 

Hilsen Katrine
Fra København
Tilmeldt 7. Jul 05
Indlæg ialt: 304
Fra  CPH-revision ApS Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Hvornår skal det foregå.  Det lyder interessant.

Thorbjøn Henriksen Cand.merc.aud. MTL (Master of tax law)

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skulle nok ringe og spøre en vognmand der har speciale i at køre med studenter - han kan nok fortælle dig hvad det kræver. Ellers, så tror jeg ikke der er nogen ko på isen, hvis I hyrer en hestevogn til det..


Ang. markedsføring, så er mund til mund metoden klart den bedste når der er tale om at sælge en fest (eller sms til sms, hvor folk selv sender en sms til dem de vil have med til festen.) Jeg kan huske for nogle år siden var der spontane fester omkring nørrebro/vesterbro, som startede med at nogle smsede til et netværk, som så sendte dem videre. Jeg var engang med til en, der havde "belejret" et lidt afsidigt værshus på nørrebro (Klovnen, hed det vist). Det blev desværre fuldstændig raseret af op mod ca. 500 unge mennesker der bare troppede op. Ejerene var ikke helt sikre på om de skulle grine eller græde, selvom de vist fik solgt alt hvad de havde at sælge.. Men det var skægt at se, at det kan lade sig gøre.

 

 

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 7. Jul 05
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

det skal foregå så hurtigt som muligt, men vi fik opgaven i går, så det hele er stadig på tegnebrættet, cluben eksisterer allerede men trænger til lidt opmærksomhed ;-) Hvad syntes i den ultimative natclub skal indeholde? 


Jeg har lige et andet spørgsomål hvor meget koster det at sende reklame/information ud via sms?

 

mvh. Katrine 
Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Den skal indeholde noget godt funky jazz, billig god whiskey, en lounge med bløde sofaer og cubanna-cigarer ad libitum og lækre tøser med boa (og helst ikke så meget andet) på

 

 

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kan vel leje en bil samme sted som studenterne lejer vil jeg tro, tag en tur på google og søg på "studenterkørsel", så vælter de frem :)

Så vidt jeg umiddelbart kan se ved nogle af de firmaer der tilbyder studenterkørsel, kan de baseret på deres erfaringer også sørge for de nødvendige tilladelser for dig - om det også gælder med dit formål tør jeg dog ikke at sige (men jeg skulle da mene det ville være en fordel).

Mhs. til SMS bør du nok henvende dig til en udbyder med en SMS gateway, undersøg f.eks. www.smsas.com og www.tge.dk.
Ligesom ved studenterkørsel er Google en kær ven, prøv at søge efter "sms gateway" og der kommer ligeledes en del frem.

Jeg har ikke nogen konkrete erfaringer jeg kan bidrage med, men jeg vil tro at du ved en typisk SMS løsning får en abonnementsudgift og et forholdsvis lavt beløb for sms''erne (vel billigere desto flere du skal sende ud, nok nede på nogle få ører forhåbentlig).
Tilmeldt 7. Jul 05
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 07:40
Hvor mange stjerner giver du? :
TAk for jeres svar, det har taget lidt tid at få dem læst, da mit net gik død i går, med hensyn til bilen, så havde jeg tænkt på noget lidt mere fansit end en traktor, jeg så nok heller en åben hummer, eller en pink cadillac eller en anden bil af samme type, overvejer at få fat i erotika museet, de køre rundt i noget ligende det skal bruge,  så jeg søger altså en bil der tiltrækker opmærksomhed for det er det vi vil ha'' ;-) Med hensyn til loungen, er der ikke nok af den type natcluber i Kbh. eller er det mig der tager fejl? Jeg har lige set filmen "bring it one" Det er måske lidt i stil med den at natcluben skal være, med hensyn til musikken, god film iøvrigt... Jeh mener at Kbh. trænger til lidt funky natclub liv og lidt alternativt musik, ikke underligt men noget andet end de spiller på "the voice" eller 100 FM, eller hvad?...       
Side 1 ud af 3 (24 indlæg)