Hej Jeg har været så uheldig at have indgået et samarbejde med et firma d. 8/3-2006 Firmaet har via www solgt deres produkt, samt indsamlet mail-adresser via en konkurrence, som de så har lov til at tilsende periodiske tilbud. Jeg skal så afregnes via antal solgte/tilmeldte, men her er det så firmaet tror de kan svindle mig for en hulens masse penge. Jeg kontakter dem via mail, hvori jeg kritiserer et uholdbart beløb de mener jeg skal sende afregning for. En uge senere da der stadig ikke sker noget, så ringer jeg op, og bliver lovet at han vil kigge på sagen, og ringe tilbage om aftenen. Siden dengang er telefonen blevet afbrudt når jeg har ringet op, og jeg har prøvet at lægge besked på tlf-svarer uden det har hjulpet. Idag fandt jeg så en anden måde at komme igennem telefonsystemmet, så jeg ikke forventede at blive afvist..... Men jeg blev spurgt om de ikke kunne give ham en besked, hvortil jeg svarede om jeg måtte vente..... 3-5 minutter senere bliver telefonen så omstillet, og derefter afbrudt....... Det er "kun" et mindre 5-cifret beløb, men jeg er lige nu fuldstændig "pissed off" Man kan ikke lave forretning på denne måde, så nu laver jeg en mindre tekst om dette firma, men hvad må man egentlig skrive..... Er der ikke noget med at man gerne må skrive at man ikke selv vil benytte dem, men ikke opfordre andre til ikke at gøre det ? |
Hej
Send et brev, helst anbefalet da firmaet tilsyneladende ikke har styr på deres kommunikation,
gør heri opmærksom på din synspunkter / beregninger.
At ringe tjener ikke noget formål , da de åbentbart kører på børnehavestadiet.
At man klapper røret på, er et meget tydeligt tegn på sort samvittighed.