Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Economic revisor - hvad koster det ?!!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kigget på din hjemmeside og 400kr må vel siges at være fuld takst for bogføring - det er vel hvad en revisor kan forlange for at lave bogføring allerhøjst.

Når du så sætter en af dine yndige studerende piger til at lave bogføringen og "kvaliteten bliver derefter" - eller hvis du sætter en underleverandør (naturligvis af højere kvalitet end Jørgen Olsen) til at lave arbejdet - så må prisen vel også være en anden?

VH Jørgen Olsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:33

Som sagt Jørgen...slut herfra............!

Tilmeldt 18. Jun 08
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 18:58

Hej Jørgen og Peter,

Mange tak for jeres indput...

For at holde mig til overskriften, spurgte jeg efter et overslag på de opgaver min virksomhed efterspørger. Det har jeg fået fra Jørgen - og tak for det. Det er et helt konkret svar med ca. beløb og timepris.

Jeg vil tro at, den iøvrigt udmærkede revisor jeg benytter nu, ligger på linie med hvad Peter tilbyder. Jeg har ingen problemer med skattevæsenet og mine årsrapporter får højeste rating. Det er helt fint.

Jeg er imidlertid en mindre virksomhed, med de største udfordringer på det webmæssige plan. I den forbindelse søger jeg naturligvis at indhente (bedre) tilbud på at få lavet et forholdsvis simpelt virksomhedsregnskab, for at holde omkostningerne nede. jeg føler i øjeblikket at jeg på det regnskabsmæssige plan, kører formel 1 i et stockcar løb - Og det er der i mine øjne ingen grund til.

Med ovennævnte for øje, vil jeg nok vælge at ringe til Jørgen imorgen.

Igen - tak for de oplysende ord.

Klaus

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:03

Hej Klaus!

Fint nok med mig.........held og lykke med det!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)