Det er lovpligtigt at vise den iflg. fødevarestyrelsen. altså på hjemmesiden. Jeg arbejder ved en Chokolade grossist og det giver en bøde på 10.000,- hvis ikke den er der. |
Jeg vil så gå lidt imod strømmen, og sige at du skal ofre nogle penge på et mere professionelt design. Det er meget standard, præcis som de sider plejer at se ud. Ikke noget blikfang. Derudover, find nogle ting der skiller dig ud fra kiosken nede på hjørnet, og byg din markedsføring op omkring dem. Fx gratis fragt (det lagde jeg slet ikke mærke til før anden gang jeg var derinde hvor jeg DIREKTE kiggede efter det), udvalg, at det er pakker/gaver og at man ikke selv skal til finde det frem osv.
Derudover synes jeg det er nogle virkeligt store pakker! Hvem fanden køber for 4-500 kr's slik?! Jeg kunne aldrig finde på at købe for mere end max 50 kr. Så jeg vil ihvertfald sige at du skal satse på familier etc.
Er også enig i, at du skal have noget mere blikfang, der ligesom skaber "impuls" effekten. Man når at rationalisere købet før man får indtastet sine kortnumre; jeg vil i hvert fald tænke .. Har jeg virkeligt brug for 300 kr's slik?
Og levering inden for 3 timer? Er da alle tider på døgnet, og alle steder i landet? Lad være med at lov noget i ikke kan holde.;)
Og så vil jeg også sige større muligheder for at skifte ud i indholdet af kurverne.
Og den fedtreducerede pakke har et billede af 4 slikposer men indeholder 4 chipsposer?