Hej hej. Jeg har udarbejdet mig et design til min egen webshop. Og skal til at vidregive dette til de tekniske folk. Ud fra det vil jeg gerne have lidt kritik. Hvad er godt, og endnu vigtigere hvad er dårligt. Jeg har været meget i tvivl om selve mit varekort, og min ikke standard måde at vise produkter på. Jeg har i sidste ende besluttet at køre en split test når jeg åbner, med denne her coverflow produkt visning, og så en alternativ mere almindelig visning.Hvad er jeres holdninger? Jeg er meget i tvivl om at min forside. Om den bliver for rodet? Det øverste felt er tænkt som flere sider der kører slideshow. Man kan så også selv skifte frem og tilbage. Omkring at jeg har valgt sort som grundfarve er også en farlig en. Jeg har besluttet i hvert fald at starte op med sort. Så må vi se om den bliver lavet lysere med tiden. Jeg ser frem til at høre jeres kommentare. I kan se designet på nedenstående links.
Med venlig hilsen Simon Falentin Olesen |
Hej Simon
Umiddelbart vil jeg sige at du har fat i noget rigtig lækkert...!
Sort - Ja, den er farlig... men med tiden kan den jo laves om sådan at siden optimeres til enten 1014 eller 1280 i bredden, og den øvrige bredde kan da tones ud i hvid eller gråtonerne.
Lækkert eksklusivt look - eneste kommentar jeg ville give på den er at (personligt) synes jeg der mangler lidt Wauv-effekt over dit logo, da du på resten af siden benytter meget shadows og "effektbelysning".
Hvor skal du have lavet shoppen? Hos os måske? ;)