Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design ændringer inden programmeringen skal i gang

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hej.

Jeg har udarbejdet mig et design til min egen webshop. Og skal til at vidregive dette til de tekniske folk. Ud fra det vil jeg gerne have lidt kritik. Hvad er godt, og endnu vigtigere hvad er dårligt.

Jeg har været meget i tvivl om selve mit varekort, og min ikke standard måde at vise produkter på. Jeg har i sidste ende besluttet at køre en split test når jeg åbner, med denne her coverflow produkt visning, og så en alternativ mere almindelig visning.Hvad er jeres holdninger?

Jeg er meget i tvivl om at min forside. Om den bliver for rodet? Det øverste felt er tænkt som flere sider der kører slideshow. Man kan så også selv skifte frem og tilbage.

Omkring at jeg har valgt sort som grundfarve er også en farlig en. Jeg har besluttet i hvert fald at starte op med sort. Så må vi se om den bliver lavet lysere med tiden.

Jeg ser frem til at høre jeres kommentare. I kan se designet på nedenstående links.

http://www.booyah.dk/1.jpg

http://www.booyah.dk/2.jpg

http://www.booyah.dk/3.jpg

Med venlig hilsen

Simon Falentin Olesen

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 01:04

Hej Simon

Umiddelbart vil jeg sige at du har fat i noget rigtig lækkert...!

Sort - Ja, den er farlig... men med tiden kan den jo laves om sådan at siden optimeres til enten 1014 eller 1280 i bredden, og den øvrige bredde kan da tones ud i hvid eller gråtonerne.

Lækkert eksklusivt look - eneste kommentar jeg ville give på den er at (personligt) synes jeg der mangler lidt Wauv-effekt over dit logo, da du på resten af siden benytter meget shadows og "effektbelysning".

Hvor skal du have lavet shoppen? Hos os måske? ;)

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 09:00

Hej Mads.

Det var da en omgang positivitet. Dejligt at høre.Jeg går også efter et eksklusivt look med lidt kant. Det er dyrt modetøj der skal sælges så det er vigtigt for mig at siden udstråler det rigtige.

Du har helt ret i at logoet mangler lidt WOW. Jeg har også planer om at det lige skal sendes en tur igennem lidt flash for at få lidt effekt på det. Her tænker jeg på lidt lys eller skygge lignende langsom pulserende eller lignende. Den er stadig på tegnebrættet.

Det er Easyflow der har fået opgavet. Jeg glæder mig meget til at se resultatet kan du tro. De virker dygtige.

Simon

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 09:33

Hej Simon

Jeg tror helt klart du vil få en rigtig fed løsning når først flashlogoet kommer på, ellers synes jeg den ser godt ud.

Easyflow har jeg hørt lidt til, de har desværre samme svaghed som alle andre webshopudbydere - én pris på forsiden til at få skabt interessen (i deres tilfælde 299) og så gemmer de ellers alle de gode modulpriser, gebyrer og ekstraservices under priser -> ekstra moduler, på samme måde som dandomain, scannet osv ;)

Vores system er alt inklusiv fra start, plus en del flere funktioner faktisk, med fri mail, fri trafik mv. for blot 695/md. Men hvis du har bestilt den hos Easyflow og underskrevet med dem, så er der jo ikke så meget at gøre.

Uanset hvad - held og lykke med din shop - den kan i hvert fald designmæssigt sagtens "rumme" at sælge modetøj i den dyrere ende!!

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 10:18

Der er ingen der siger at designet skal være færdigt når du kobler dine programmører på.

Sørg for at de bruger en eller anden form for template seperation så det i fremtiden er nemt at skifte designet ud. F.eks. kan i bruge http://smarty.net

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:27

Hej Simon

Jeg kan godt lide siden. Og egentlig også det enkle i logoet. Lad nu være med at få det for poppet, ik?

Den eneste kommentar derudover er, at det kune være rart, at menuen er i alfabetisk rækkefølge. Og så undgå for guds skyld stave-/slåfejl. Det trækker virkelig et lækkert site ned i skidtet!

Fra København
Tilmeldt 5. Jan 08
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 10:27

Sådan set ½m fra skærmen ser det godt ud ... men kommer man tættere på, syntes jeg der mangler detaljer. Jeg er godt klar over at når man køber en standard pakke, er der ikke meget at ruffe med custom implementerings vise ... men jeg syntes der mangler at blive kælet for detaljerne og et lidt andet font valg en bare arial ... specielt hvis det er med exclusivt salg for øje.

Digital Communication | Integration

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 10:34

sandfær-andersen:

Hej Simon

Jeg kan godt lide siden. Og egentlig også det enkle i logoet. Lad nu være med at få det for poppet, ik?

Den eneste kommentar derudover er, at det kune være rart, at menuen er i alfabetisk rækkefølge. Og så undgå for guds skyld stave-/slåfejl. Det trækker virkelig et lækkert site ned i skidtet!

hehe....jeg skal nok passe på det ikke bliver for poppet. Det skal også bare være en enkelt effekt ala lidt skygge der bevæger sig henover logoet eller lignende.

Du har helt ret i det med menuen. Det er også kun en Layout ment. Det skal selvfølgelig kigges det hele igennem efter fejl og lignende inden der er noget der får i luften.

Simon

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 10:39

SYNDIKATET:

Sådan set ½m fra skærmen ser det godt ud ... men kommer man tættere på, syntes jeg der mangler detaljer. Jeg er godt klar over at når man køber en standard pakke, er der ikke meget at ruffe med custom implementerings vise ... men jeg syntes der mangler at blive kælet for detaljerne og et lidt andet font valg en bare arial ... specielt hvis det er med exclusivt salg for øje.

Hej hej.

Det er faktisk ikke en standard pakke jeg har købt. Det er en helt special udvikling. Der er faktisk meget mulighed for at ruffe med hele designet. Jeg syns jo faktisk selv jeg har brugt lang tid påat kæle for detaljer og lignende. hehe.. så jeg vil meget gerne høre mere om hvad du tænker, og hvor jeg kan gøre det bedre?

Omkring skriften syns jeg ikke der er så mange valg af font. Jeg har brugt en Verdana overalt på siden. Jeg har overvejer skriften Trebuchet MS, men jeg syns bare der er mere ro over Verdana. Hvad tænker du på med font. Jeg er ikke så meget til en font med fødder, jeg syns det skaber mere rod end overblik. Og nu er det jo ikke super mange flotte skrifter der findes hvis man skal holde sig indenfor Standard Web skrifter.Men jeg er da åben overfor forslag.

Simon

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:44

Jeg kan nu godt lide Verdana. Når det gælder nettet (og mange tryksager for den sags skyld) gør det ikke noget at holde sig til det sikre, når det er fonten, vi taler om. Lad alt det andet give det, der gør, at sitet skiller sig ud. Min mening...

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)