Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skat-moms.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Brabrand
Tilmeldt 28. Mar 08
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg er i weekenden blevet færdig med at opsætte skat-moms.dk. Jeg har søgt lidt rundtpå nettet og har ikke fundet et forum som isoleret behandler disse ting jeg nævner. Jeg har indtil videre mit til mål at få 50 brugere på siden.

Så er spørgsmålet hvordan når jeg det mål? Det primære mål med siden er at jeg gerne vil lære lidt om SEO og hvordan man bruger adsense og analytics. Er der nogen der har nogle råd til, hvad jeg kan gøre for at få siden til at virke mere atraktiv. Evt nogle artikler om SEO, adsense og analytics. Forummet kører på phpBB3 hvis det har nogen betydning og hvis jeg får mange brugere siden ville jeg gerne have lavet et custom design.

Ha det bedst!

Steffen Hvid

Fra Brabrand
Tilmeldt 28. Mar 08
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 07:24

Slet ingen som kan hjælpe?

Jeg har lagt mærke til at hvis jeg skriver site:skat-moms.dk så kommer der intet frem, selvom der er 2 tråd den burde have indexeret og hvis jeg bare skriver www.skat-moms.dk i søge feltet så kommer der heller ikke noget frem.

Hvis jeg søger på min egen side shvid.dk så kommer der noget frem på både site: og almen søgning.. Har jeg gjort et eller andet så den ikke kan findes på google?

Ha det bedst!

Steffen Hvid

Fra Brønshøj
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 23:17

adsense og analytics skal jeg ikke gøre mig specielt klog på - sæt det op, leg lidt med det og læs nogle af de mange emner om det her på amino.

mht indekseringen af dit site så tager den slags ting altså tid - du blev først færdig i weekenden og hvis du ellers formår at gøre siden synlig, bla ved at få links på eksterne sider, kan der let gå et par måneder eller 3 før den findes på søgemaskinerne, med lidt held kortere tid men lidt uheldigt også længere tid.

Kim Larsen | kim@soze.dk | soze.dk
alkoholprocent.dk | blomsterdekoratoer.dk | hopogdans.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)