Kald mig tryghedsnarkoman eller langsom. Men jeg savner sku min amino 1.0. Versionen der ikke druknede i reklamer, ikke havde alle mulige sidebars, top menu der vil fortælle mig hvad der er hot og not, ingen feeds fra businessnews eller taq cloads... Jeg drukner... Ja ja selvfølgelig er der også meget godt i den nye amino, fedt at kunne følge post fra forskellige forfatter etc og fonten Comic Sans er blevet udskiftet. Men nøj hvor jeg savner det amino jeg forelskede mig i: Simpelt, indholdsrigt og en lille smule undergrund... ... amino jeg savner dig... PS: Amino admins i gør et skide godt job... |
Jeg har det lidt ambivalent ;o)
På den ene side er jeg meget enig med dig, men Amino skal jo også udvikle sig. Hvis man fx. lavede en boks med "nye", "ubesvarede", "ulæste" og "dine egne" på forsiden, i stedet for faneblade.....så havde man stadig et hurtigt overblik ved "opdatér". Det ville bringe den et godt stykke på vej. Hvis man så samtidig lavede bannerstørrelsen i toppen i samme størrelse som "annoncer for google", så ville den blive rigtig god ;o)
Hvis man så oven i købet, flyttede lidt rundt inde i trådende, så der var direkte adgang til "ret", "tilføj til favoritter", send PM etc., så man ikke skulle klikke en ekstra gang, hver gang man skulle rette, tilføje eller sende en pm.....så ville den være næsten perfekt imo. - lidt for irriterende at flere ting nu er et ekstra klik væk i forhold til tidligere.
Det er allerede blevet lidt bedre mht. indramning i selve trådene, så man ikke bliver så træt i hovedet. Dog måtte brugernavn gerne flyttes ud til avatar igen, fordi det gav hurtigt overblik. Nu er det mest forsiden der mangler at give et ordentlig overblik.
Jeg er ikke et sekund i tvivl om at Martin, gutter og gutinder fra Amino er interesseret i, at den skal blive så god som overhovedet muligt, så "have faith". Samtidig må vi jo desværre også acceptere at der skal penge ind, så skidtet kan køre økonomisk og udvikle sig. Det betyder at reklamer er kommet for at blive....på godt og ondt.
Vi må have lidt tålmodighed, så skal det nok blive bedre - sådan gik det sidst der kom ændringer ;o)