Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino gedemarked eller?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Kald mig tryghedsnarkoman eller langsom. Men jeg savner sku min amino 1.0. Versionen der ikke druknede i reklamer, ikke havde alle mulige sidebars, top menu der vil fortælle mig hvad der er hot og not, ingen feeds fra businessnews eller taq cloads... Jeg drukner...

Ja ja selvfølgelig er der også meget godt i den nye amino, fedt at kunne følge post fra forskellige forfatter etc og fonten Comic Sans er blevet udskiftet.

Men nøj hvor jeg savner det amino jeg forelskede mig i: Simpelt, indholdsrigt og en lille smule undergrund...

... amino jeg savner dig...Wilted Flower

PS: Amino admins i gør et skide godt job...Person

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 23:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har det lidt ambivalent ;o)

På den ene side er jeg meget enig med dig, men Amino skal jo også udvikle sig. Hvis man fx. lavede en boks med "nye", "ubesvarede", "ulæste" og "dine egne" på forsiden, i stedet for faneblade.....så havde man stadig et hurtigt overblik ved "opdatér". Det ville bringe den et godt stykke på vej. Hvis man så samtidig lavede bannerstørrelsen i toppen i samme størrelse som "annoncer for google", så ville den blive rigtig god ;o)

Hvis man så oven i købet, flyttede lidt rundt inde i trådende, så der var direkte adgang til "ret", "tilføj til favoritter", send PM etc., så man ikke skulle klikke en ekstra gang, hver gang man skulle rette, tilføje eller sende en pm.....så ville den være næsten perfekt imo. - lidt for irriterende at flere ting nu er et ekstra klik væk i forhold til tidligere.

Det er allerede blevet lidt bedre mht. indramning i selve trådene, så man ikke bliver så træt i hovedet. Dog måtte brugernavn gerne flyttes ud til avatar igen, fordi det gav hurtigt overblik. Nu er det mest forsiden der mangler at give et ordentlig overblik.

Jeg er ikke et sekund i tvivl om at Martin, gutter og gutinder fra Amino er interesseret i, at den skal blive så god som overhovedet muligt, så "have faith". Samtidig må vi jo desværre også acceptere at der skal penge ind, så skidtet kan køre økonomisk og udvikle sig. Det betyder at reklamer er kommet for at blive....på godt og ondt.

Vi må have lidt tålmodighed, så skal det nok blive bedre - sådan gik det sidst der kom ændringer ;o)

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 23:49

Enig enig. Dette var nu også ment som et debatoplæg, er ikke ignorent omkring det finansielle også skal løbe rundt...

Business:
Jeg er ikke et sekund i tvivl om at Martin, gutter og gutinder fra Amino er interesseret i, at den skal blive så god som overhovedet muligt, så "have faith".

Det er jeg skam heller ikke, men jeg ved også godt at nogen gange kan man blive forblændet af mulighederne ved et system, og hvis ingen nævner det bliver man måske forelsket i de uhensigtige ting i livet...Se du havde feks lidt ændringer som jeg feks også kan tilslutte. Tilsidst ender vi nok op med et godt resultat.

Fra Hyrup
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 266
Fra  BRIGITTA MATHILDE Reolmontøren Skrevet kl. 23:59

Business:
Dog måtte brugernavn gerne flyttes ud til avatar igen, fordi det gav hurtigt overblik.

Helt enig. Det gav meget bedre overblik med brugernavn i venstre side over avatar. Alternativt kunne man have brugernavnet begge steder ?

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 19:11

Avatar som det mest overskuelige i debatoversigten presser os vel til at finde et godt billede til avatar, så vi hurtigt kan genkendes i en debat.

Puha, det bliver svært..

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 20:10

Frank Hellerup Madsen:
Puha, det bliver svært.

Du kan bare bruge et billede af dig selv i din bíl :-)

mvh Hans

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 20:36

Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation:

Du kan bare bruge et billede af dig selv i din bíl :-)

Nå ja, folk vil nemlig huske mig og den fornuftige, japanske bil. Så skal jeg bare ændre brugernavnet til Toyota-Frank, og vupti matcher det hele Smile

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:24

Når de sidste fejl er rettet, så skal vi nok kigge på alle jeres forslag.
Jeg sætter stor pris på jeres hjælp.

Dbh Martin

Fra Hyrup
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 266
Fra  BRIGITTA MATHILDE Reolmontøren Skrevet kl. 10:30

Wink

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)