Hej..
Mit navn er Mustafa Gultekin - Jeg er en frisk og stabil ung mand på 31 år, der ønsker nye udfordringer.
Jeg er blevet visiteret til fleksjob, for ca. 3 år siden, med et løntilskud på 66%. Som person ser jeg udfordringer frem for begrænsninger, og ligger stor vægt på service og ærlighed overfor kollegaer. Jeg er meget lærenem, og i øvrigt en stabil og behagelig person at omgås med. Jeg har masser af gå på mod og holder meget af samvær med andre mennesker. I de mest stresset perioder har jeg overblik, som gør det muligt for mig at have flere bolde i luften. Jeg trives med en til tider hektisk og afvekslende arbejdsdag med et godt arbejdsmiljø og et ligeværdigt forhold til mine kolleger. Jeg betragter mig selv som ansvarlig, fleksibel og med et stort overskud og har oftest en tro på, at intet er umuligt. Jeg brænder for og nyder at arbejde med mennesker. At være god til at skabe tillid hos den enkelte og behandle andre med respekt, mener jeg, må være udgangspunktet for at skabe resultater. Jeg er samtidig en person med ægte forståelse for menneskers forskellighed og forsøger at møde andre mennesker, hvor de ”befinder sig”. - ved nærmere samtale ville der blive medbragt CV samt udtalelser fra tidligere arbejdsgiver. Håber Jeg har vakt jeres interesse . MVH
Kan kontaktes på følgende nr. 25 65 51 85
|
Hej Mustafa.
Kan du det der med salg? Hvilken slags kontorarbejde har du tidligere haft erfaring med?
Det er da ikke dårligt at det offentlige betaler 2/3 af dig, men hvor meget koster du?
Jeg kan forstå du er fra København - hvor i København er du fra?
Er der noget i vejen med dig siden kommunen vil betale for at få dig i arbejde? Hvad ligger der i sådan en fleksjob-ordning ? Når du decideret søger et kontorjob kunne det jo tænkes at du har et fysisk handicap - det kunne være meget interessant og høre om da det ikke er sikkert at alle interesserede arbejdsgivere ville kunne imødekomme de eventuelle krav der måtte være for at tilgodese dine behov.
Jeg kan se at du er af "tyrkisk oprindelse" - jeg bruger citationstegn for ikke at risikere at fornærme dig - er du kurder er der jo sandsynlighed for at du har en meget stor national stolthed og ikke bryder dig om at blive kaldt tyrker :) Hvilke sprogkundskaber har du udover dansk?
VH Jørgen Olsen