Hej, Jeg ved ikke helt om det er det rigtige sted at placere en sådan annonce, men jeg prøver. Jeg søger et lille og meget billigt lokale som i en meget kort periode skal bruges til at producere en demo cd. Vi bruger ikke instrumenter (trommer osv.) alt musik er klar, så lokalet skal bruges til at optage vokal (stemmer) på ca. 12-18 musik numre. Det skal bruges i en kort periode af ca. 2-5mdr. Vi kommer til at have lidt kostbart udstyr stående i lokalet når vi ikke er der, så det skal være ret sikkert mht. tyveri osv. Der vil være meget lidt larm fra os (næsten ingen) da vi som sagt har alt musikken klar og ikke skal spille instrumenter, dermed ikke genere nogen. Det gør ikke noget hvis der står nogle ting i lokalet i forvejen (fx kasser), da dette bare gør vores arbejde lettere mht. akustik. Vi er meget intr. i at få vores projekt hurtigt i luften, hellere igår end idag. Vi vil kun være der efter arbejde dvs. generalt tidligst fra kl. 17-18 dagligt og meste af dagen i weekenderne. Håber nogen har et rum/lokale de kan tilbyde i denne meget korte periode. Vi har kan ikke ligge et depositum, da vi ikke her budget til det. Så det skal være en eller nogen som har et lokale stående og har lyst til en lille ekstra indtægt i et par mdr. |
Lille, sikkert, billigt, isoleret lokale lejes i periode af 2-5mdr. Helst Hillerød
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)