Jeg går og søger efter forskellige leverandører til en dropshipping aftale. Jeg har været forskellige steder på nettet og søgt samt snakket en del med de forskellige distributioner som tilbyder dropshipping m.m.
Det er muligt for mig at få nogle leverandører, dog er jeg også meget åbent for andre små leverandører som måske har noget af de ting som jeg kan dropshippe til en overkommelig pris. Det er ikke nødvendigvis for mig at have store leverandør med stort sortiment. Det er helt fint med små leverandører som kun har bestemte ting. Dog ønsker jeg et seriøst samarbejde med et godt IT-system som kan give mig data-udvekslinger. såsom,
*løbende opdatering af leverandørens lagerantal. F.eks. gennem en ftp server. xml fil m.m * Varens status under forsendelsen til slutkunden.
Det jeg godt kunne tænke mig at forhandle med er disse varer.
- Forbruger-elektronik - Mobil - Tv - Kamera
samt diverse tilbehør som knytter til de varer jeg ønsker.
Jeg er åbent for andet elektronik eller hifi. Så kender I eller tilbyder I selv at være leverandør for mig vil jeg være meget glad for at høre jeres meldinger. Jeg er meget positiv anlagt hvad I har at tilbyde. Jeg værdsætter hvis I har nogle leverandører som I kan anbefale eller mener kan være et godt forsøg at tage et kontakt.
Ved der findes mange kinesiske dropshipudbydere der forhandler netop det du søger, men tør ikke love dig hvor genial de er at benytte som dansker pga. told og moms - medmindre det ikke er danske kunder du henvender dig til...