Jeg vil egentligt give Business lidt ret i at det hele ligesom flyder meget sammen når man bevæger sig nedad i et indlæg. Der mangler lidt en stærkere opdeling af indlæggene og hvem der har skrevet dem.
Vedr. Favoritter - Nu fandt vi dem jo i fællesskab, den anden dag. Jeg synes bare at antallet er reduceret kraftigt, efter implementeringen af det nye. (Læs: Før var der ex. 25 - nu er der 9)
Det kan være mig der husker forkert, men jeg tvivler ;o)
PS. Det er helt fint at køre det "as is" i nogle uger, for du har da ret i at man ofte vender sig til det. Min oplevelse fra i dag er hovedpine og ekstremt trætte øjne. Jeg bruger det jo flittigt, da jeg er ved at varme op til at tage springet ;o)
Gå ind i profilen på den person du vil skrive til og tryk på "Skriv Privat Besked." Så skulle det være klaret.
Dbh Martin
Ja jeg kan sg* heller ikke finde muligheden, heller ikke når jeg er inde på en brugers profil. Er der en der kan skære ud i pap for mig hvor jeg finder det punkt der hedder "Skriv Privat Besked"?
Jeg er ret sikker på at de ser det, men vi kan da lige gøre det lidt tydeligere ;o)
AMINO - 'ret profil/debatindstillinger/privat besked indstillinger' - Den er sat default til "kun medlemmer af mit amino netværk". Retter i den til "alle aminobrugere"? ellers kan folk ikke sende PM'ere ;o)