Hej I kloge SEO-folk ;o) Jeg testede lige et tilfældigt ord for at se CPC/placering....Jeg har tastet tallene ind her hvor der er "priser og betaling" - http://adwords.google.dk/select/Login og så anslå søgeordsomkostninger....
Ordet er "coaching" og uden at få andre forslag til søgeord. Hvis jeg ikke angiver noget tal i maksimum budpris er placeringen 1-3 og CPC er 10,90 (hvis jeg så fjernede markeringen af vis ikke forslag til nye søgeord, så var prisen 17,80 pr. klik) Hvis jeg angiver 7,5 i maksimum budpris er placeringen 1-3 og CPC er 5,16 Hvis jeg angiver 3 i maksimum budpris er placeringen 1-3 og CPC er 2,25
Jeg troede at kolonnen med placering og anslået cpc, var et udtryk for hvor meget man skulle give pr. klik ved en placering mellem 1 og 3, men hvordan skal man så lige tolke, hvad man skal give for et klik?
|
Hej Business
Logikken i lige netop dette til fælde er.... at der ER ingen logik, for denne del af AdWords virker ikke og har aldrig gjort det.
Venlig hilsen,
Christian