| Jeg søger en Flash-kyndig, der kan hjælpe med et lille spil: Handling: En person kaster (enkelt animation) en glødende kugle, en stor glødende kugle eller et kors mod ens figur. Der er 5 forskellige "baner" kuglerne kan følge (random). Forskellige points afhængigt af emne der kastes (1, 2 og 5). Skal så gribes af ens egen figur, der kan stå i de 5 forskellige positioner. Man skal så kaste emnet over i en kurv. Man bruger "højre pil" og "venstre pil" til at rykke figuren og "mellemrum" til at kaste emnet i kurven. Man kan ikke gribe et nyt emne, før det andet er kastet videre til kurven. Tabte emner tælles og ved 20 tabte emner stopper spillet. Der skal være en hi-score-fil tilknyttet med mulighed for indtastning af initialer under pointantallet. I alt 5 skærmbilleder: Introside, Instruktioner, Spillet, Hi-score og Credits, hvor dit navn/logo evt. vil fremgå. Alt grafik bliver leveret i Adobe Illustrator. Giv mig en pris og et tidsestimat. På forhånd tak. | 
Det kan vi godt hjælpe dig med. Du er velkommen til at kontakte mig på 31 62 62 04
Jon Hauge
31 62 62 04

Bliv gratis medlem
  Bliv gratis medlem

Opret bruger
Opret bruger