Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger programmør til Drupal implementering, har du tid nu!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Indonesien
Tilmeldt 19. Dec 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Da en anden programmør i hoppet fra i 11. time, mangler vi en til at implementere et design i Drupal.
Designet er lavet og leves i PSD filer og Drupal er sat op med de nødvendige moduler.

Du skal lave HTML (tableless, W3C, struktureret og fleksibelt) og implementere det.

Det er vigtigt at du kan starte på opgaven med det samme og have størstedelen implementeret fredag/lørdag!

Skriv en PM eller her i debatten med dit telefonnummer, et par referencer gerne og dit ca. prisleje / timepris.

Hilsen Michael. 
Uddannet Art Director, er Adobe Certified Expert og super god til XHTML, CSS, Javascript og AJAX. Elsker open source løsning så som Wordpress og Joomla.

Fra København
Tilmeldt 15. Sep 08
Indlæg ialt: 62
Fra  Relation House ApS Skrevet kl. 15:05

Du er velkommen til at sende designet til mig. min adresse kan findes på vores hjemmeside.

MVH

Jon Hauge

relationhouse.com

31 62 62 04

Tilmeldt 24. Sep 08
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 15:34

Jeg har smidt dig en mial, og ser frem til at høre fra dig!

Fra Århus
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:40

Har smidt dig en PM, men skriver det også lige her, hvis der nu var andre der var interreserede.

Vi kan lave Drupal arbejde for kr. 300,- pr. time, vi har en eksternt tilkoblet erfaren mand til Drupal implementerings arbejde.
Desuden kan lave slicing dvs. omdanne dit design til HTML en side til kr. 990,-, men det kræver måske en forklaring hvad definitionen af "1 side" er.

Drupal referencer:
http://inloginstitute.com
http://goldsilverbullion.com.au

Priser på slicing se www.nomiki.dk.

For kontakt ring 70261420, eller send en email på support@nomiki.dk

/Steen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)