Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på vores nye (gamle) sociale medie

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey, Aminoer

Vi har netop relanceret vores gamle datingside (5 år gamle JustDate) til et international socialt medie (som IKKE længere er et decideret datingsite), hvor du kan finde nye venner og generelt bare spendere en hulens masse tid Big Smile. Vi skød altså www.Just-Fate.com i luften natten til mandag og der er nu 119.000 brugere, hvoraf 67.000 af dem er danskere.

Vi har allerede fået meget positiv respons fra et stort firma, som gerne vil købe softwaren til deres eget sociale website (Altså så vi laver en kopi af softwaren, som så bliver skræddersyet til deres yderligere))...

Vi VED, at der er og at der altid kommer en masse børnesygdomme, når sådan noget bliver lanceret og første portion var, at vi ikke fik billederne flyttet med over, så de kommer først på senere. Heldigvis kan vi høre på brugerne at de er vilde med det nye site og uploader derfor nye billeder helt uden brok - så det er vi overlykkelige over. Men vi har brug for lidt feedback fra alle Jer gæve Aminoer til hvad I falder over, hvad I kunne tænke Jer, hvis I var aktive derinde og hvad I vil anbefale vi gjorde anderledes/bedre. JustFate er nemlig 100% brugernes og derfor vil vi også løbende holde afstemninger om funktioner, da der kommer nyt på HELE tiden! 

Så sent som igår fik vi flere form for feeds på, så du nu kan se hvad dine venner foretager sig samtidig med du kan se om der kommer nyt fra f.eks. Amino (som jeg selvfølgelig har i mit feed på JustFate). 

Vi har selvfølgelig selv nogle idéer til ting der skal på og som kommer indenfor den næste måneds tid (som grupper, status-kommentering, billed-tagging, mm.), men jeg vil enormt gerne høre hvad I synes (hvis I ikke gider det efterfølgende, kan I let slette Jeres profil igen).

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 02:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det virker ikke, der er en connection error....

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)