Jeg er kommet til en udfordring lidt ud over mine tekniske evner inden for SEO.. Jeg har en hjemmeside som er bygget op i frames.. på et gammelt domæne... www.gammel-domæne.dk ... Det er hosted hos TDC... og lige nu, kan man gå ind på begge domæner, som begge henviser til webhotellet hvor alt data ligger... Det vil sige, at der nok directes ned til samme sted.. Men det gør jo lige nu, at det samme indhold ligger på www.gammel-domæne.dk og www.domæne.dk... Det optimale scenarie er, at når folk taster www.gammel-domæne.dk ind, så kommer der til at stå www.domæne.dk ... og at alt pagerank fra det gamle domæne nu er på det nye domæne, og at der ikke opstår duplicate conten Siden er bygget i frames.. Så hvordan opnår jeg lige det optimale scenarie...?? bonus info: der skal startes en komplet ny hjemmeside op på www.domæne.dk efter nytår, men indtil da skal dette gerne virke efter hensigten. |
Hej Brian,
Hvis du laver en permanent redirect - så vil google overføre dine gamle point til dit nye domæne. Og dit gamle domæne vil ikke længere komme frem i googles søgeresultater.
MVH
Jon Hauge
31626204