Hej Amino
Jeg skriver her min 1. post på dette lækre forum, da jeg længe har gået og rodet med en tanke: Tanken vedrører en webbutik, med salg af kvalitetshåndklæder i forskelligt spændende design, mønstre, længder og blødhed - alt efter formålet. Prislejet for disse håndklæder kunne jeg tænke mig skulle ligge på omkring 100-400.- stk.
Grunden til idéen er at jeg kom til tænke over hvor afgørende og vigtig en rolle noget så simpelt som et sæt håndklæder på et nyrenoveret/nybygget badeværelse/køkken spiller for mange familier, og ofte søges længe og målrettet efter noget der passer præcist til det nye rums stil.
- Findes der eksisterende sider? - Lyder mine iagttagelser realistiske? - Er der marked for flg., og vil det blive udnyttet istedet for isenkrammeren etc.?
mvh. ABJensen 18år :) |
Hej AB
Prøv at Google 'håndklæde' og 'håndklæder'. Det er en hurtig måde til at se hvem der ellers tilbyder online salg af håndklæder. Mener du at du kan gøre det bedre end dem der er på markedet. Eller er din idé unik i forhold til de andre spillere - Go for it !!!
Du kan læse rigtig meget om det at starte en internetbutik her på Amino og i diverse bøger, så brænder du for ideen er det bare med at komme igang.