Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

feedback på vores nye hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Oct 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Vi har startet en ny hjemmeside som skal give folk gratis ting, mere konkret måder at tjene penge på ens website, den er lige lagt op og der er derfor bare lagt noget fyld ind so far men kom med idéer og feedback på desing og opstilling.

På forhånd mange tak :D

www.nrgee.frac.dk

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 19:36

Hej nrgee!

Min ærlige mening? Hmm... jeg synes godt nok det ligner nogle af de første hjemmesider som blevet lavet af private for snart 10 år siden.
Jeg synes ikke helt at det er klart, hvad det er siden går ud på - de 40 sekunder jeg brugte derinde inden jeg gik videre så jeg lidt om at tjene penge (hvilket der er millioner af sider der omhandler!!) et forum og nogle links som ikke virkede, så I skal i hvert fald gøre noget mere ud af jeres budskab om, at I giver "gratis ting". 

Jeg er svært bange for, at de besøgende ikke bliver ret længe på siden - og ærlig talt... det virker som om I kun har lavet siden for at kunne tjene penge (eftersom alle jeres (to) annoncer er Affiliate-bannere fra Partner-ads!)
Tag da og lav en ordentlig side! Brug tiden og få sat en rigtig flot, indbydende og fed side op og lig så hovedet i blød mht. indholdet på siden. Når I begynder at have mange besøg, så start i det små med de der affiliate-annoncer.

Husk: I bliver ikke rige de første 10 år! 

Men god fornøjelse Smile

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Fra Randers
Tilmeldt 3. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 19:49

Det desværre en "ommer" No

Som ovenstående bruger beskriver, mangler hjemmesiden stort set ATL.

Prøv at skil jer ud fra mængden.

Held & lykke

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 19:58

Hvis I mener siden seriøst, så få fat i en designer ASAP.

Jeg havde engang en gammel 2CV til syn.

Mekanikeren på synshallen kom ind i venterummet, kiggede på mig og sagde, "Kom med og se her. Bunden er perforeret af min hammer. Dørene falder snart af...........Nej, ved du hvad.......kort sagt, jeg gider ikke lave en 2 kilometer lang liste med punkter, så skaf dig af med den i dag og find en anden".

Sådan har jeg det, når jeg ser Jeres side. Dette er ment som konstruktiv kritik, så I får mulighed for at komme ordentligt i 'luften'.

Held og lykke med projektet ;o)   (og få så fat i en designer i en fart)

PS. Der var lige et par ting der undrede mig....Skulle i ikke finde et andet domain navn? Jeg kommer aldrig til at huske det. Hvorfor engeslk navn og 'undertekst' ifm. logo?

Måske skulle i også finde ud af, helt præcis, hvad Jeres site skal indeholde ;o)

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)