Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GRATIS! 10 GB online backup

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Jeg har i dag haft glæden af at kunne frigive Bzcure online backup version 1.0.0 som bl.a. nogle her fra Amino har været med til at betateste i de sidste par måneder.

Så vær med fra starten og prøv introduktionstilbuddet: 10 GB plads i 3 måneder, kvit og frit. Er du ikke tilfreds efter de 3 måneder, sletter du blot kontoen.

Alt krypteres selvfølgelig inden det sendes til serveren og krypteringsnøglen findes kun på din PC, så sikkerheden er i top. Klik ind på www.bzcure.dk for mere information om sikkerhed, abonnement, mv eller du kan selvfølgelig også bare hente klienten og prøve det. Det kræver ingen registrering.

2 GB Gratis Online Backup på www.bzcure.dk
Be secure with bzcure.

Fra Holstebro
Tilmeldt 11. Mar 08
Skrevet kl. 14:28

En uge tilbage!

Så er det ved at være sidste chance, hvis man vil benytte sig af tilbuddet med de 10 GB. Tilbuddet gælder til og med Lørdag den 15. november.

Be secure with bzcure.

Fra Søborg
Tilmeldt 31. Dec 05
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 16:00

Super, endelig en Backup med Manuel start Big Smile og dine priser ser også rigtig fornuftige ud...

Jeg har lige nogen ting til ønske brønden:

1) Når man har valgt en folder (til backup), kunne det være super at man kunne definere inklusive/eksklusive filter. Fx. kun filer med ekstension: *.exe,*.dll - eller alle filer undtagen: *.tmp,*.obj

2) Første gang man går ind på fanen "Indstillinger" kan man ikke vælge én af de andre faner?! Detter er jo så fordi man skal vælge et password, men det fremgår ikke særlig tydeligt...

3) Når man starter backup'en er der intet livstegn på at det er startet eller ej?! Knappen skifter tekst men ellers ser man intet - heller ikke efterfølgende når den (vist nok) arbejder? (på WinXP)

4) Arbejd mere ved "lækker faktoren" og gør det mere intuitivt.

Men alt i alt er det super godt, jeg kunne godt gå hen og blive kunde Smile (Især hvis punkt 1 er med)...

Cheers Frank

Fra Holstebro
Tilmeldt 11. Mar 08
Skrevet kl. 14:00

Hej Frank,

Tak for dine super input. Det er helt sikkert noget jeg kan bruge til noget og vil kigge nærmere på.

Be secure with bzcure.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)