Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søges: "up and comming" møbeldesignere...

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra UK
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 367
Fra  OnApp.com Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :
hey Amino''s
Som tidligere nævnt har min kone en møbelbiks (www.1929.dk) hvor hun sælger klassiske møbler.
Kundestrømmen og omsætningen er god og nu er det på tide at udvide sortimentet.
Hun søger derfor aspirerende møbeldesignere der har designet spændende og brugbare møbler, men som måske har problemer med at få dem sat i produktion. Jeg ved ikke så meget om den slags, men jeg forstiller mig at det er ligesom at finde en bogudgiver eller at få en pladekontrakt - men måske jeg er gal på den?

Min hustru har produktion, logistik og distribution i orden og vil kunne påtage sig de fleste opgaver inden for møbelproduktion - også i relative små mængder (50+). Desuden har hun via en fin salgskanal online og via et par enkelte offline partnere mulighed for at afsætte møblerne.

Derfor, hvis du har et møbeldesign, evt. med en prototype, som du mener kunne være kommerciel holdbar så inviterer hun til et samarbejde hvor du leverer design, og hvor hun påtager sig omkostninger i forbindelse med produktion og logistik. Det videre forløb ville være baseret på en form for revenue share efter nærmere aftale.

Hun er naturligvis rede til at underskrive NDA''s (inden for rimelighedens grænser) og hvad der i øvrigt skal til for at give designeren de fornødne immaterielle rettigheder.

Er du ikke selv designer kender du måske en der kunne være interesseret?

 

:)

d.

 

P.S: Grunden til at det er mig - og ikke min hustru - der skriver på amino er at hun er fra Kina og derfor ikke begår sig fantastisk på Dansk.

www.onapp.com

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)