Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdsaftaler

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle iværksættere!

Jeg samarbejder med et andet firma, og vi udveksler bl.a. teknologi og produkter. Men selvom alt er fryd og gammen i vort papirløse forhold, så skal der altså noget på papir nu. Især pga. øget risici på større og større projekter.

Men jeg mangler en template jeg kan bruge til at lave en samarbejdsaftale på så jeg er sikker på at få det væsentligste med (jeg er ikke jurist, og vil helst ikke betale for en :-). Egentlig også en template til en NDA (non-disclosure agreement).

Er der nogle af jer der ved hvor man kan downloade den slags uden at skulle betale en formue for det?

mvh Carsten
Tilmeldt 1. Jun 05
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Carsten,

Du er velkommen til at skrive til mig. Jeg har en NDA med en udenlandsk samarbejdspartner. Jeg kan godt fortale dig, hvad sådan én kan indeholde. Den er dog på engelsk og er lidt branchespecifik.

Fra København
Tilmeldt 7. Jul 05
Indlæg ialt: 304
Fra  CPH-revision ApS Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

 


Du kan erhverve diverse kontrakter på www.dokummenter.dk . Derudover tror jeg også, at advokat-firmaet  "Stakemann" har udkast til kontrakter som kan nedtages gratis.

 

Ellers arbejder jeg sammen med en advokat fra Ret & Råd, og han kan helt sikkert skaffe dig et kontraktudkast.

 

 

Thorbjøn Henriksen Cand.merc.aud. MTL (Master of tax law)

Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kan hente aftalerne gratis hos Startguiden: http://www.startguiden.dk/kontrakt_standard/26743/1/0.