Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sportsportal - www.YourSport.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer.

Jeg vil gerne have feedback på min sportsportal, www.YourSport.dk. Sitet er ganske nyt, og det er en del af en række andre nyhedssites, som snart ser dagens lys.

Jeg ser frem til jeres ris og ros.

På forhånd tak.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 18:52

Det er godt nok et svært område at bevæge sig ind på, men siden er da ok. Der mangler stillinger, medmindre det kun skal være diverse nyheder uden status/stillinger i diver ligaer....

Har du/I overvejet hvad siden skal indeholde, for at adskille sig fra de kendte sportssites?

Anyway.....held og lykke med projektet ;o)

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Fra  SurfMania Skrevet kl. 18:54

Tak for din mening.

Planen er, at stillingerne kommer senere hen.

Vi skal jo ikke skille os ud fra mængden af sportssites. Sidens formål er, at samle sportsnyhederne fra de største danske sportskilder. Dermed skal siden fungere som et værktøj til de sportsfans, som hurtigt vil have et overblik over de seneste nyheder.

Fra Odense C
Tilmeldt 28. Feb 07
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 19:07

Hej Casper,

Jeg synes det ser godt ud - kan godt lide designet, det er overskueligt og nemt at gå til.

Som business skriver, så skal du skille dig ud fra mængden - og ja det er et svært marked at bevæge sig ind på - men synes det er en god start med dit overskuelige design. Nu følger jeg mest med i fodboldnyheder selv, og det eneste site jeg kender der samler nyheder på samme måde er 442.dk, og jeg bryder mig ikk så meget om deres design.

Vil det i fremtiden være muligt at oprette en profil og definere hvilke nyheder man ønsker at se? Det tror jeg ville være godt - og mht fodboldnyheder, så kunne det være godt hvis man kunne definere yderligere hvilke klubber man gerne ville læse om. Det ville en fodboldnørd som mig godt kunne bruge, og jeg er sikkert ikke den eneste...

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Fra  SurfMania Skrevet kl. 19:20

Tak for din kommentar, Lasse.

Det står i forvejen på det tegnebrættet. Men det er altid godt med noget bekræftelse til kommende tiltag ;)

442.dk har jo kun fodboldnyheder, og de har langt fra alle de store fodbold-kilder.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)