Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har overtaget Den Fede Coach - nogle idéer?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Sep 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har været så heldig at få lov at købe Den Fede Coach, og har selvfølgelig rigtig mange idéer til hvordan den skal bruges i fremtiden.

Jeg er ikke selv coach, og der vil derfor skulle tilknyttes eksterne coach hvis den skal fortsætte som hidtil.

Jeg vil nu høre om nogle af Jer aminoer kan hjælpe med idéer og inspiration til hvad siden ellers skal indeholde af spændende ting? Fokus skal stadig være at folk skal tabe sig og sund livsstil.

Forslag modtages med kyshånd.

Mvh. Kasper

Spar porto (åbner i nyt vindue) hvis du udsender mange fakturaer, rykkere eller salgsbreve

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 15:30

Når du nu ikke er direkte coach kunne du istedet få udviklet nogle gode værktøjer til folk der vil tabe sig. Jeg tror mange gerne vil tabe sgi men ved ikke hvordan det skal gribes an. Her kunne skemaer til planægning af mad, motion og lign være meget smart.

Samtidig kunne man have en inspirationskilde med opskrifter og lign samlet. Så fokus drejes over på at man ikke får en coach men man selv bliver coach for sig selv, ved at bruge nogle redskaber og få inspiration til hvordan vægttabet kan foregå.

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 15:34

Hej Kasper.

Jeg smider lige et link til siden, til dem, der ikke kender den: denfedecoach

Smile

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:16

Jeg støtter Martins forslag. Når du ikke er - eller har planer om at blive - coach, vil det være et rigtig godt bud at gå efter en seriøs guide til vægttab.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:56

Du kunne købe (eller plagiere) ét af mine kuldsejlede projekter fra sluthalvfemserne.
Tag et overblik over konceptet her: http://www.kjers.com/xlim/

mvh Hans

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:22

Hej med dig Makano

Tillykke med købet af den fede coachBig Smile

Du skriver at fokus stadig skal være at tabe sig samt sund livsstil osv osv

Jeg tager mit erhverv som coach meget seriøst (ud fra min model af verden, etik. moral ect.). 

Har oplevet at komme ind på hjemmesider der slår sig som coach- det ene eller andet, og når jeg så læser på siden, drejer det sig om vejledning og gode råd mm. Det er også fint - men IKKE coaching!

Ordet coach ikke er en beskyttet titel, så enhver kan bruge den som ønsket.....  Jeg vil være med til at udbrede og skabe god omtale af professionel coaching - også i praksis, og sender dig derfor et link til ICF, hvor du kan (hvis du er interesseret), læse om hvilke de coachingstandarder ICF arbejder ud fra:  http://www.icfnordic.org/ (der kan du bla også læse om de coaches der er certificeret efter ICF´s etiske regler og standarder)

Det vil glæde mig hvis du vil læse på siden og tage det med i dine overvejelser når du "skyder projektet" igang, med eller uden ordet coach!Smile - pøj pøjGeeked

Mandagshilsner

Sanne

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)