Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes I om idéen??

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Ribe
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg søger et par gode Amino-råd til at forbedre Computeraben.dk

Jeg håber, at indholdet kan hjælpe brugerne med alt inden for it.

Kommentarer (kan også gives direkte på siden) modtages med glæde :-)

Med venlig hilsen...

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 21:34

Hej . .
Jeg synes din side har en tendens til, at blive en smule uoverskuelig, måske fordi den er opbygget med de 3 kolonner på forsiden.

Under Nyheder, går overskriften lidt ind i hinanden (jeg synes overskriften er lige stor nok).
Ellers synes jeg, at den er fin til formålet.
Casper 

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra Svaneke
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 69
Fra  Skøde Centret Skrevet kl. 23:22

Jeg synes siden overordnet er udmærket og spændende. Jeg tager ikke så meget stilling til design, da det jo er en smagssag som i sidste ende ikke betyder så meget. Dog synes jeg at siden ser pæn ud (dog med nogle mindre problemer med overskrifterne).

Spørgsmålet er, om den skal "sælge" noget (udover adsense), fx at brande dit navn ?

Hvis det er tilfældet, ville jeg nok gøre mere for at fremhæve dit navn som produkt på siden. Selvom det er en brugerbaseret hjemmeside, synes jeg gerne det må være mere tydeligt at det er dig der står bag, og hvem/hvad du er. På siden er kun et link til din anden hjemmeside

Skøde Centret: Køberrådgivning, skødeskrivning og tinglysning ved boligkøb til faste lave priser.

Fra Ribe
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 23:39

Hej Dennis

Tak for responsen (og tak til Casper)! Der skal ikke sælges andet end Adsense. Men jeg synes, det er bedst, at folk ved, hvem der står bag siden. Derfor navnet.

Dbh :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)