Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bindings periode på lokaler.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 12. Aug 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har udkig på et butikslokale, de ligger ok i forhold til det jeg vil starte op, de er ikke optimale men de er det billigeste jeg har kunne finde indtil videre og de har mange fordele, de ligger tæt på mit hjem, de ligger ved en busterminal (dvs. mange kommer forbi hver dag), det er en hjørnebutik med to store vinduer og de ligger tæt på et stort villakvarter hvor min primære målgruppe bor. Der er ingen afståelse, kvadrat meter prisen er lidt i overkanten (1150,- pr. m2 årligt) men de vil have en bindingsperiode på 2 år til lejer og 4 år til udlejer... nu er mit spørgsmål:

Er det ikke meget lang tid, 2 år?

Hvor meget synes I er rimeligt?

Skal jeg gå med til 1 år? eller er det også i overkanten?

Det skal siges at lokalerne ikke har været sat til leje endnu, dvs. jeg ved ikke om de vil ryge som varmt brød hvis jeg ikke slår til, jeg har selv kontaktet den boligforening der har dem til leje, da de gik i gang med at sætte dem istand, dvs. jeg er først til mølle... men ved ikke om der er nogen der ånder mig i nakken og slår til hvis jeg ikke gør... 

Jeg vil virkelig gerne have dem, men vil selvfølgelig ikke binde mig i alt for lang tid, hvordan ville I gribe det an?

Mvh Helle

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle,

det er altid svært, men desværre er 2 ikke unormalt at bede om. Har selv med succes fået forhandlet fra 2 til 1 år, og også til 6 måneder, men det går bestemt ikke hos alle. Men hvo intet vover...  :)

Vedr. de 1150,-/m2 så kan det jo være en god investering hvis lejemålet ligger godt. En mulighed er evt. at forhandle dele af huslejen ned, hvis lejemålet fx. er på 2 plan (kælder eller 1. sal) eller noget der ikke er så brugbart som noget andet, kan man muligvis få en lavere pris på de "dårlige" kvadratmeter.

Held og lykke med det :)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)