Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af sko

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 24. Jul 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvordan og hvor meget det vil koste mig at få lavet sko udfra mine egne designs, og tryk.

Hvis i på nogle måde kan hjælpe mig ville det være en stor hjælp, der er tale om kondisko og sneakers.

Tilmeldt 27. Nov 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Desværre kan jeg ikke selv hjælpe, men jeg er også interesseret i at find ud af dette.

Måske kan vi hjælpe hinanden? Jeg påtænker damesko og støvler.

 

Fra Saigon
Tilmeldt 12. Mar 08
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg kan godt hjælpe dig med lave vare prøve med din egen designs i Vietnam jeg rejse der ned her januar månde så jeg kan tage med .send mig email  eller ring til mig

det koste dig ikke noget for lave vare prøve jeg stå som ansvar for det .

mit email : tnnmdk@yahoo.dk

tlf. 2221 9254

mvh.

Tien Ng.

Tilmeldt 27. Nov 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej FelZo

Jeg har netop skrevet til Tien, har du gjort det samme?

Tænker at vi stadigvæk kan drage fordel af at søge oplysninger sammen, da vi jo har den samme interesse, men vidt forskellige målgrupper og derfor ikke konkurrenter. Hvad synes du?

med venlig hilsen

Memaude

Fra Hedensted
Tilmeldt 16. Sep 07
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tien

Jeg skriver til dig, da jeg ligesom de andre er interesseret i at få lavet sko.

Det jeg søger er kontakt med en skofabrik, som producerer sko af høj kvalitet, gerne håndsyede og det er kun herresko jeg søger.

Jeg er i skobranchen i dag, på salgssiden.

Min email er : hilbert-dam@hotmail.com

mvh

Hilbert Dam

Fra Saigon
Tilmeldt 12. Mar 08
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hilbert Dam

Du er velkomme til kontakt mig inden jeg rejse . jeg rejse d.12/01 du kan send mig email . med din tegning eller billeder så jeg kan tage den med .

kvalitet du skal ikke være bange for jeg stå som ansvar på Jeres produkt.

skriv til mig eller ringe .

tnnmdk@yahoo.dk

info@aaas.dk

TLF. DK +45 2221 9254

TLF. VN +84 9090 67671

 

Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 02:22
Hvor mange stjerner giver du? :

FelZo:

Jeg kunne godt tænke mig at viyen de, hvordan og hvor meget det vil koste mig at få lavet sko udfra mine egne designs, og tryk.

Hvis i på nogle måde kan hjælpe mig ville det være en stor hjælp, der er tale om kondisko og sneakers.

Hej kan sikkert hjælpe skal snart til vort kontor på Filippinerne  igen igen 5 gang og i øvrigt til Marikina også kaldet skobyen her fik fru Marcos iøvrigt produceret sit utal af sko. men send mig en mail på martin@ithouse så kontakter jeg dig ved lejlighhed husk lige dine kontakt info så jeg kan få fat på dig..

Mvh

Martin Biil

Tilmeldt 24. Jul 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

I må alle undskylde at jeg ikke har svaret noget før, men jeg har ikke haft så meget tid, og min selvtillid til sko design idéerne er faldet, men jeg er glad for at andre fik hjælp via denne tråd.

Tilmeldt 27. Nov 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Tak for din besked, jeg har sendt dig en mail - men du har ikke skrevet om det er en . dk eller .com adresse, så jeg håber du får den. Ellers må du meget gerne sende mig en mail på:

susie@tdcspace.dk

Mvh Susie

Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 07:25
Hvor mange stjerner giver du? :

memaude:

Desværre kan jeg ikke selv hjælpe, men jeg er også interesseret i at find ud af dette.

Måske kan vi hjælpe hinanden? Jeg påtænker damesko og støvler.

 

Jeg rejser til Marakina/Filippinerne også kaldet skobyen i næste uge hvis du er interesseret kan jeg medbringe dine tegninger el. lign og få priser min.volume mm.  skriv en mail til martin@bithouse.dk hvis det har interesse.

 

Mvh

Martin Biil 

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)