Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Primus Cigaret - Kæmpe MLM System's Mulighed

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Ballerup
Tilmeldt 8. Oct 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen,

Jeg har oprettet mig herinde fordi jeg mangler nogle partnere, som jeg i tæt samabejde med vil skabe en stor forretning, I kender alle sikkert de elektroniske cigaretter som der bliver snakket meget om, lige nu er der desuden mange debatter og ligenende igang på både nettet og i aviserne, så markedet er der, kunderne er meget interesseret i produktet, og vi (Primus partnere) er de eneste der lovligt må sælge elektroniske cigaretter i samtlige eu lande, alle andre I ser på nettet som sælger disse produkter gør det ulovligt og vil blive lukket ned..

Produkterne
Vi har alt indefor rygning, 3 forskellige piber, flere cigarere og masser af cigaretter, der er 2 produkt linier, PrimusONE og PrimusBLUE, forskellgen på de 2 er garantien, som på ONE produkterne glæder for livet. ikke kun de 24måneder loven foreskriver. Produkterne er gennemtestet og alt bliver prøvet af før det bliver sendt til en kunde, der er derfor meget få fejl på vores produkter.

Mulighederne
Alle MLM systemer har muligheder, det ved vi alle jo, og jo flere partnere og kunder man har, jo bedre går det, du bestemmer selv den tid du vil bruge i dette system, der er intet minimum man skal sælge for, man kan desuden som ryger, selv blive partner og derved opnå 20-25% rabat på alle købte produkter. og hvis man har lidt kunder ved siden af, er ens eget nikotin forbrug dækket..

Hele Europa
Som registeret forhandler har du mulighed for at skaffe både kunder og partnere i alle eu lande, du vil desuden som vores partner blive oprettet med email adresse, hjemmeside og meget andet som hjælper dig igang!

Hvis du vil vide mere, besøg da min hjemmeside http://primuscigaret.dk eller ring nu på 2898 6468 eller spørg herinde hvis du har spørgsmål..

Jeg vil kigge et par gange om ugen herinde for at svare evt. spørgsmål.

Med Venlig Hilsen
Peter Garbæk
peter@primuscigaret.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)