Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hva sir i ???

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Apr 06
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

Nu syntes jeg lige jeg ville hører jeres mening, om mit projetk, om det er noget i kan se en idé i, eller om det er helt ude i hampen.

Men sagen en den, at jeg er kommet hjem fra Kina efter at have arbejdet derude i 5 år, jeg har så gået her i DK, og syntes ikke rigtig jeg kan finde noget arbejde som, som jeg på nuværende tidpunkt har lyst til.

Min plan er så at tage tilbage til Kina, da stadig har min working og residence permit, og få lavet en dansk brochure, med alle de produkter, jeg kar kontakter til, hvilket omfatter masser af møbelfabrikker, tøjproducenter, gulve, og diverse indenfor elektronik, plus mange flere indenfor forskellige områder, og så få snækket en masse billeder på en reklame brochuren, og få den landsomdelt i DK, men derudover også lave en hjemmeside, hvor man kan se alle produkterne, for der er rigitg mange, og så se om man ikke kan ramme nogen som enten godt kunne tænke sig noget fra Kina, eller folk som bare ønker en kontakt i kina, som de så kan bestill igennem.

Dette var en meget hurtig beskrivelse, men planen er nogenlunde sådan

Hva siger i ?

MVH

Thomas    

Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 20:12
Jeg er ihvertfald frisk på at modtage sådan en brochure.

Med andre ord. En kontakt i Kina der evt. kan stå for kontakter, logistik (samsending i hele containere fra forskellige producenter) tror jeg virkelig der er basis for. Hvis det er noget i den stil du havde i tankerne vil jeg sige: Go for it

Tilmeldt 30. Apr 06
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 21:39
Hej Christensen,

Hvor ligger din forretning/fortjeneste mere præcist i dette koncept?

Umiddelbart lyder det jo som en blandet landhandel, men hvis det handler om at sætte sælgere og købere sammen, så tror jeg mere på det.

I stil med hvad Michael skriver, så bør du tilføje en service, som man ikke lige kan hente om hjørnet hos andre.

Tilmeldt 18. Dec 05
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 22:25

Hej  Christensen

Jeg syndes iden er god jeg er også med på at modtage det du laver og det med samsending synes jeg også er en god ide

så gå på med krum hals

Meld dig når du har noget

Snitter

50år Börner grønsagssnitter se de mange jubilæumstilbud på www.boerner-import.dk

Tilmeldt 5. Apr 06
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 19:33
Hej  Kjeld

Fortjenesten/forretningen ligger jo i at få, et så bredt produkt sortiment så muligt, og så er planen at folk køber varne igennem mig, dog vil jeg ligge nogle pct oven i prisen, men man skal stadigvæk huske på, at mine omkostninger ved at kun have et kontor i kina er meget små, feks er det jo ikke unormalt at der bliver lagt 20% oven i prisen, når du både har kontoret i danmark og i Kina, for at det skulle løbe rundt, jeg ved godt at det vil komme til at svarer lidt til alm agent arbejde, men jeg ved bare at folk som køber fra Kina, gerne vil have den "service" at de handler med en dansker, så der er mulighed for at tjekke produkterne 100% inden de afskibes, derudover kan vi da også bare yde den service, at sætte producenten i Kina, og køber i DK sammen, men det tror langt de fleste vil blive træt af i længen, da det i 95% af tilfældene, aldring vil gå godt, hvis man ikke snakker kinesisk 
Her er feks et tilbud på laminat gulv som vi i fremtiden vil kunne tilbyde, og jeg tror ikke det kan findes billigere

FOB Pricing:
 Wear-resistant    Thickness    Brown HDF         Green HDF          Dare HDF
      AC1            8.3mm        US$3.15 / Sq.m.       N/A
      N/A
      AC2            8.3mm        US$3.20 / Sq.m.    US$3.35
 US$3.75
      AC3            8.3mm        US$3.35 / Sq.m.    US$3.45           US$3.85
      AC4            8.3mm        US$3.55 / Sq.m.       N/A
      N/A

Tilmeldt 30. Apr 06
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 20:01
Dato: 5/4/2006 7:32:56 PM Forfatter: Christensen
Hej  Kjeld

Fortjenesten/forretningen ligger jo i at få, et så bredt produkt sortiment så muligt, og så er planen at folk køber varne igennem mig, dog vil jeg ligge nogle pct oven i prisen, men man skal stadigvæk huske på, at mine omkostninger ved at kun have et kontor i kina er meget små, feks er det jo ikke unormalt at der bliver lagt 20% oven i prisen,

Hej Christensen,

Det jo et nyt ØK, du starter her. Men med et bredt sortiment, så opstår der jo også meget forskelligartede spørgsmål, som skal besvares, så der er da noget skulle sætte sig ind i. Jeg ville få sved på panden.

Og hvis du skal beskytte din position, så vil der skulle skrives en del kontrakter osv. Nu kender jeg ikke din baggrund uddannelsesmæssigt, men måske er det "Piece of cake" for dig at organisere.

Hvis du er mellemhandler/grossist, så har du også en økonomisk risiko.

Kender du www.chinatrading.dk? Jeg kan fortælle dig at www.kinahandel.dk er ledig!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)