Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan forbedres

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Aminoer.

Vi skal igen til at have kigget design, tekster og opsætning igennem på IndustriBasen.dk så den er så indbydende og troværdig som overhovedet mulig.

Hvis i kigger på www.industriBasen.dk hvad får jer så til at tvivle på siden, altså hvad ser ikke for godt ud. her tænker vi på hvad der går at i ikke ville købe nogen annoncer eller hvad der ville gøre i ville forlade siden. her tænker jeg på alt hver der er på forsiden samt undersiderne.

Hvad SKAL gøres bedre efter jeres mening for at gøre IndustriBasen.dk bedre?

På forhånd tak

Mvh Morten

IndustriBasen.dk

Tilmeldt 24. Sep 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:30

Hej Morten

Industribasen ser professionel ud, men jeg savner lidt sammenhæng mellem alle siderne. Det ser ud til at der er 2-3 forskellige stilarter/skabeloner, og som du selv er inde på så er det meget tydeligt at der er gjort væsentlig mere ud af forsiden end undersiderne.

Hvad synes du, eller i andre, om hjemmesiden hos DRIFT OG VEDLIGEHOLD.

Mvh. Anders

www.driftogvedligehold.dk

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 22:58

A fra Gladsaxe:

Industribasen ser professionel ud,

Hej Morten
Ved førstehåndsindtrykket er jeg meget enig med Anders. Jeg synes jeres side virker fint efter hensigten.
Dog ville jeg måske ændre:
1. ændre rækkefølgen af menuerne i toppen. Jeg ville helst have menuen: "forside" helt til venstre.
2. når vi går ind under menuerne: "Nyt", "brugt" og "leasing", ville jeg ændre de 3 kolonner medunderpunkter. Jeg synes det er svært at finde det som du har brug får, når der står i alfabetiskrækkefølge vandret. Jeg ville nok lave 3 lodrette.

Det er små ændringer, som jeg ville lave.

Casper 

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 23:07

Hej Casper.

Tak for din kritik. Det er guld værd.

Grunden til rækkefølgen er forkert i toppen er fordi der er en lille programeringsfejl i cms systemet der er ved at blive rettet. Den vil ikke lægge forsiden først i rækkefølgen men det skal den helt bestemt.

Vi har arbejdet en del på at det skal være så nemt som overhvedet muligt at finde det brugeren leder efter. Så god point.

Vi har valgt at dele f.eks bygge sektionen mere op. f.eks så vil der være en overskrift der hedder "Gravemaskiner" nedeunder overskriften vil man så kunne finde de forskellige gravemaskiner der findes, f.eks rendegravere, minigravere, og gravemaskiner osv. Så det ikke bliver i alfabetisk orden mere men mere i hovedkatagorier der helt klart vil gøre det nemmere at finde de ting man leder efter.

Men rigtig god kritik Casper :-)

Er der ikke andre der har noget de mener kan gøres anderledes/bedre

på forhånd tak

Mvh

Morten

IndustriBasen.dk

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:10

Syntes det ser rigtig godt ud. Og der er 100% et marked for det. Det siger jeg på grund af et lille projekt jeg selv engang havde i nøjagtigt set samme område, men manglede tiden til at gøre det færdigt, så nu er domænet bare parkeret og indexeret.

Tror ikke selv jeg ville vælge at have google adsence på siden, da jeg tror det vil være trafficleak og underbygge værdien af de annoncepladser du selv sælger.

Menuen er nem og overskuelig.

Jeg håber du lader det blive ved med at være gratis at "læse" annoncerne, for brugerbetalt adgang til den slags kunder skræmmer dem tit væk (især til landbrug)

send en mail til mig når den er klar, så har jeg to domæner på to forskellige servere jeg godt vil linke til dig gratis så du kan få lidt trafik at starte med.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)