Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Oct 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en Norsk kæreste der netop har vundet 2 sølvmedaljer ved OL i Beijing i dressur for det Norske landshold. Jeg tænker på om man på en eller anden måde kan bruge hendes navn til at starte noget for sig selv sammen med hende. Nogen der har et godt forslag

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 21:21

Patrick LR:

Jeg har en Norsk kæreste der netop har vundet 2 sølvmedaljer ved OL i Beijing i dressur for det Norske landshold. Jeg tænker på om man på en eller anden måde kan bruge hendes navn til at starte noget for sig selv sammen med hende. Nogen der har et godt forslag

Först og fremmest SCORE til din käreste. Det er fandme flot!

Det mest närliggende var noget der relaterede til hendes sport som eks. salg af rideudstyr, stutteri, horse whisper, hestemassage, rådgivning til nye og mere erfarne ryttere omkring det hun ved noget om (how to ride a horse and win the judge's hearts-agtig-noget kursus kunne väre en mulighed).

Det vigtigste er at I bränder for det, og at I/hun ved noget om det I vil beskäftige Jer med. Husk at slå på hvad hun har opnået i Kina når I skal ud i pressen, men det er der sikkert mange dygtige PR folk der kan fortälle meget mere om :)

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 6. Oct 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:26

hun er blevet meget omtalt i norge, men vi bor begge her i DK Vojens. det er ikke så mange nordmænd der er interesseret i at sponsorer en nordmand i danmark, og ikke mange danskere der vil sponsorer en nordmand, hun lever af at undervise og være berider, men jeg vil gerne med ind i hendes firma på en eller anden måde

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:46

Hej Patrick

Ja, det kommer jo lidt an på jeres kompetencer, erfaringer osv. men måske kunne onlinesalg af rideudstyr eller noget coaching, eller måske en dressur video.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)