Jeg har en Norsk kæreste der netop har vundet 2 sølvmedaljer ved OL i Beijing i dressur for det Norske landshold. Jeg tænker på om man på en eller anden måde kan bruge hendes navn til at starte noget for sig selv sammen med hende. Nogen der har et godt forslag |
Patrick LR:Jeg har en Norsk kæreste der netop har vundet 2 sølvmedaljer ved OL i Beijing i dressur for det Norske landshold. Jeg tænker på om man på en eller anden måde kan bruge hendes navn til at starte noget for sig selv sammen med hende. Nogen der har et godt forslag
Först og fremmest SCORE til din käreste. Det er fandme flot!
Det mest närliggende var noget der relaterede til hendes sport som eks. salg af rideudstyr, stutteri, horse whisper, hestemassage, rådgivning til nye og mere erfarne ryttere omkring det hun ved noget om (how to ride a horse and win the judge's hearts-agtig-noget kursus kunne väre en mulighed).
Det vigtigste er at I bränder for det, og at I/hun ved noget om det I vil beskäftige Jer med. Husk at slå på hvad hun har opnået i Kina når I skal ud i pressen, men det er der sikkert mange dygtige PR folk der kan fortälle meget mere om :)