Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt navn overvejes - nogle forslaG?

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 26. Aug 05
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 
Jeg har firma'et Martinussen.com, som nu midlertidigt hedder NemBilSalg, simpelhen fordi vi oplever at folk hverken kan huske navnet særligt godt eller kan finde ud af at stave til det, så de finder ikke ind til vores hjemmeside.

Siden jeg overvejer NemBilSalg, fordi jeg synes det giver en rigtig god beskrivelse af hvad vi laver, og det er svært og finde gode domæner mere. NemBilSalg - vi formidler kontakten.
 
Men nu klager Jan Winum over navnet som han ikke kan lide - hvad siger I? Nogle andre forslag til navn?
 
På forhånd tak.
 
Mvh
Henrik F. Martinussen
Martinussen.com
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa, jeg har desværre ikke lige nogen gode navne i posen til dig.
Men jeg kom til at kigge lidt nærmere på dine to hjemmesider og vil lige tillade mig at komme med lidt konstruktiv kritik, håber det modtages som det er ment herfra, nemlig positivt.

nembilsalg.dk
Du har på forsiden et punkt der hedder "2 nyeste biler til salg" - Der vil det være praktisk at man kan klikke på dem og komme til deres respektive salgsannoncer.

Under "Sælg bil" nævner du ikke nogen pris for total-salg, men en pris incl moms for Hjælp-til-selvsalg, men jeg kan ikke finde noget CVR-nummer nogen steder på hjemmesiden(?)

Ved køb bil kan du med fordel liste bilerne op med billede og en noget mere beskrivende tekst end der er nu, jeg vil tro der findes gratis systemer der kan vise sådan et galleri, ellers kunne det måske være pengene værd at bruge på at få lavet sådan et system, eller få adgang til et af de store systemer (Jeg ved ikke hvordan de prissættes)
Som potentiel kunde vil jeg gerne se nogen gode billeder af bilen, både udefra og indefra, samt alle de faste tal, årgang, kilometerstand, udstyr osv..

Der var en lille ting der undrede mig lidt under din FAQ, nemlig at i 9 ud af 10 sager bliver bilen solgt, men der er så vidt jeg kan gennemskue kun solgt 4 biler, derudover ville jeg skrive "vi" i stedet for "de" når FAQ''en er på din/jeres egen side.

Under kontakt vil jeg mene at et cvr-nummer burde være nævnt.

På pressesiden vil det være fedt hvis du kan få lov til at bruge de artikler der har omtalt dit firma, så du ikke blot lister de aviser der har været omtale i.
Du skal indhente tilladelse til at lægge avisens artikler online på dit website.

Håber du kan bruge det til noget, selvom jeg ikke lige havde noget nyt firmanavn til dig.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :
He he.

Så bliver jeg bare udstillet som sådan en nedsabler

Men helt fint Henrik. Og rigtigt nok, jeg bryder mig ikke så meget om navnet - men måske skal den bare tygges lidt - meget.

Desværre var alle mine forslag optaget på domænet... Afskaf dog det Internet....

søger ligesindede i Sønderjylland

Fra Esbjerg
Tilmeldt 26. Aug 05
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 5/3/2006 10:30:08 AM Forfatter: Anders Christensen Hejsa, jeg har desværre ikke lige nogen gode navne i posen til dig. Men jeg kom til at kigge lidt nærmere på dine to hjemmesider og vil lige tillade mig at komme med lidt konstruktiv kritik, håber det modtages som det er ment herfra, nemlig positivt. nembilsalg.dk Du har på forsiden et punkt der hedder ''2 nyeste biler til salg'' - Der vil det være praktisk at man kan klikke på dem og komme til deres respektive salgsannoncer. Under ''Sælg bil'' nævner du ikke nogen pris for total-salg, men en pris incl moms for Hjælp-til-selvsalg, men jeg kan ikke finde noget CVR-nummer nogen steder på hjemmesiden(?) Ved køb bil kan du med fordel liste bilerne op med billede og en noget mere beskrivende tekst end der er nu, jeg vil tro der findes gratis systemer der kan vise sådan et galleri, ellers kunne det måske være pengene værd at bruge på at få lavet sådan et system, eller få adgang til et af de store systemer (Jeg ved ikke hvordan de prissættes) Som potentiel kunde vil jeg gerne se nogen gode billeder af bilen, både udefra og indefra, samt alle de faste tal, årgang, kilometerstand, udstyr osv.. Der var en lille ting der undrede mig lidt under din FAQ, nemlig at i 9 ud af 10 sager bliver bilen solgt, men der er så vidt jeg kan gennemskue kun solgt 4 biler, derudover ville jeg skrive ''vi'' i stedet for ''de'' når FAQ''en er på din/jeres egen side. Under kontakt vil jeg mene at et cvr-nummer burde være nævnt. På pressesiden vil det være fedt hvis du kan få lov til at bruge de artikler der har omtalt dit firma, så du ikke blot lister de aviser der har været omtale i. Du skal indhente tilladelse til at lægge avisens artikler online på dit website. Håber du kan bruge det til noget, selvom jeg ikke lige havde noget nyt firmanavn til dig.

Jeg arbejder lige pt. meget på at få det admin system op og køre som jeg laver bag hele hjemmesiden, så der kommer link på forsiden ved de to nyeste billeder, på salgssiden skal der self være 6 kanon gode billeder, god tekst, pris osv. Det hele er lavet, men skal bare få det forbandet php til at snakke sammen med min database.!!

Vi har et cvr nr., men jeg har ikke ment der var grund til at det skulle med, men det kommer da lige på en af siderne. Prisen på total-salg svinger fra bil til bil, derfor ingen fast pris.

ang. FAQ - så har vi solgt 35-40 biler.. så det er kun de senest 4 biler biler der står på salgssiden, kunne ikke reklamere med alle biler der er fyldt.
 
Vi har ikke fået lov til at bruge artiklerne på presse siden - desværre. Men skal se om jeg ikke må sende direkte links til ugeaviserne, fordi de er jo alligevel online med gratis artikler.
 
Sjovt nok lagde jeg lige mærke til google.dk hvis man søger på Esbjerg ugeavis ligger vi nr. 5 selvom vi ikke har meget at gøre med esbjerg ugeavis.
 
Jeg takker mange gange for dit indlæg - mange ting er allerede på vej - og nogle nye forslag sætter vi på siden.
 
Vil I mene det har nogle relevans med en side med billedegalleri af bilen vi har fotograferet og lidt fra diverse messer vi er på?
 
Mvh
Henrik F. Martinussen
Martinussen.com
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 5/3/2006 10:49:10 AM
Forfatter: Martinussen

Vil I mene det har nogle relevans med en side med billedegalleri af bilen vi har fotograferet og lidt fra diverse messer vi er på?



Jeg vil da mene at det vil være positivt at have noget materiale under presse, der viser at I er ude omkring og "vise flaget" så sådan noget vil jeg da klart anbefale jer at smide på.
Selvfølgelig med måde!

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Det første, jeg mangler på jeres side er det afgørende argument for at betale 350 kr. for noget, som er gratis hos f.eks. dba.dk og bilbasen. Jeg forstår ikke umiddelbart forksellen på at sætte sin bil til salg hos jer og ét af de to steder - bortset fra, at der kommer en del mere trafik forbi hos de to andre. Derfor skal I kunne noget specielt.
Hvad med at lave en automatisk "prisprutter", hvor sælger indtaster en udbudspris for bilen og en mindstepris. Dertil kunne være knyttet nogle forskellige typer "betingelser", som køber kunne bruge til at prutte prisen ned. Det kunne være "Jeg sørger selv for syn", "Jeg henter den selv", "Du kan beholde dine vinterdæk og tagbøjler" osv. Hver af disse "statements" kunne værdisættes, og så kunne køber vælge "statements" indtil mindsteprisen var nået.
En side med sådan et koncept kunne adskille sig fra andre bilsalgssider og kunne måske hedder PrutOmBilen.dk eller PrutEnBil.dk, BilPrut.dk. Så har Jan også en fin vinkel til en pressehistorie.
 
mhv Hans
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :
He he Hans.

Jeg skal ikke lave PR for Martinussen - endnu i hvert fald. S du kan fint byde ind.

Men for lige at forklare kort, som Henrik sikkert selv vil gøre, så er deres tjeneste vidst tiltænkt dem, der ikke selv har tid/lyst/evner til selv at sælge. Dem som sælger bilen gennem en forhandler. Men Henrik skal nok forklare nærmere er jeg sikker på....

søger ligesindede i Sønderjylland

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 5/3/2006 11:12:03 AM Forfatter: Jan Winum // MindMe.dk Men Henrik skal nok forklare nærmere er jeg sikker på....

Egentlig burde det jo ikke være nødvendigt at forklare sig nærmere. Jeg har jo været inde på hjemmesiden, så jeg burde have et klart billede. Måske skal forsideteksten strammes op - men det er jo ikke det, tråden handler om.
 
mvh Hans
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Rigtigt.

Også blot en bonusinfo, som Henrik nok skal komme med. Men det burde ikke være en bonusinfo.....

søger ligesindede i Sønderjylland

Tilmeldt 4. Apr 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik.

Mit forslag er: www.dytsalg.dk - men hvad siger Jan til det
 
 
Rarligst
Anja
Side 1 ud af 4 (32 indlæg)