Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design til dandomain webshow

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Mar 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

hey alle i ivrige iværksættere.

jeg søger sådan set en person som kan fortælle mig hvordan jeg kan designe en webshop fra dandomain, jeg er selvlært grafiker, men ved ikke hvor jeg skal få en slags tom template, bare med størrelser osv. og jow.. kunne bare købe webshoppen, men vil gerne lige have lavet designet først.

håber i kan hjælpe.

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 18:58

Hej :)

Mener du template i HTML forstand eller Photoshop?

Du kunne evt. høre om dem som laver / eller kommer til at sælge dig en webshop, ikke kan give nogle størrelser etc, hvis der er "specifikationer", som virker bedre på den givne webshop.

Det kommer lidt an på hvor du vil hen i verdenen ;)

Fortsat god søndag,

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 23:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej, du kan få en Demo version af webshoppen gratis i en periode hos Dandomain. Så kan du lege med det.

Google optimering (SEO og Google Ads)

Tilmeldt 30. Mar 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 16:00

hey igen.. ja, nu har jeg fået bikset mig et. tjaa, design sammen. tak for alle svarende :)

http://1348605.shop11.dandomain.dk ved godt at det ikke er det bedste design der er set.. men vil meget gerne have det hele op og køre inden december..

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 10:50

Syndes designet generelt er ok, der er dog en ting der skal rettes, søg feltet står oven i åbningstider, den skal nok flyttes sådan at den står i mellem menuen og åbningstider. Jeg prøvede også siden i Firefox for at sikre mig det ikke kun var en IE fejl, men fejlen var også i Firefox. I Firefox opdagede jeg en anden og mindre kritisk fejl, når man gør vinduet støre og mindre følger siden ikke med som den gør i IE, først når men refresher siden fylder den hele vinduet ud. Problemet er kun i højden af siden ikke i bredden.

Et designforslag er at få den bjælke der står kurv, til at starte på højde med indholsdelen af siden,  syndes den ser lidt fortabt ud hvor den hænger nu og ikke rigtig ved hvor den høre hjemme.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)